Statistiky mluví jasně - od té doby, co je v kalendáři MS v automobilových soutěžích Rallye Deutschland, tak se žádné jiné značce než Citroënu nepovedlo v Německu vyhrát. Nad pokračováním této série ale visí otazník, letos zatím ve všech závodech vyhrál Volkswagen.
Rallye Deutschland a Citroën, tato dvě jména patří hned od začátku k sobě. Citroën zde vlastně poprvé vyhrál ještě v době, kdy soutěž nebyla součástí MS. S Xsarou WRC zde v roce 2001 zahájil úspěšnou sérii Philippe Bugalski. Mezi léty 2002 a 2012 jsme sledovali neskutečnou sérii devíti vítězství v řadě v podání Sébastiena Loeba.
Vloni zajistil francouzské značce triumf Dani Sordo. Letos, pokud chtějí u Citroënu prodloužit tuto řádku úspěchů, musejí věřit Madsi Ostbergovi a Krisi Meekeovi. Oba jezdci ale mají s DS3 WRC na asfaltu jen pramálo zkušeností. "Týmu hodně věřím, naše auto bylo na tomto povrchu vždy velmi rychlé.
Ted bude záležet na mě, abych to přetavil v dobrý výsledek. Pokud vše půjde dobře, chtěl bych být v TOP5," vidí reálně své šance Mads Ostberg. Jeho týmový kolega, který ve Finsku zazářil, chce využít zkušeností z Monte Carla zkraje sezony. I tam totiž dojel Kris Meeke na třetím místě: "Už jsem ale tři roky na žádné pořádné asfaltové rally nejel.
Brzy se s tímto povrchem ale sžiji. DS3 WRC je konkurenceschopný vůz a tým zná soutěž dobře. Mám vše pro to, abych zde získal maximum. Doufám, že budu pokračovat tam, kde jsem ve Finsku přestal."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?