Pilot M-Sportu, Elfyn Evans, míří po poměrně slušném výsledku z Finska k další soutěži do Německa plný optimismu. Na této soutěži se navíc vloni zablýsknul dobrým výsledkem.
Zatímco Mikko Hirvonen se svým výsledkem z Finska spokojen nebyl, tak Elfyn Evans se za soutěží kolem universitního města Jyväskylä ohlíží mnohem pozitivněji. 25letý Brit dokázal i přes sobotní defekty dovést svoji Fiestu RS WRC do cíle na sedmém místě a získal tak především cenné zkušenosti. Jednalo se totiž o jeho první start s vozem WRC ve Finsku.
"Celkově vzato odvážím si mnoho pozitivních zkušeností z Finska. Není jednoduše nic lepšího, než jet s vozem WRC na těchto neuvěřitelných zkouškách. Zkušenosti jsou na této soutěži vším. A tak věřím, že příští rok budeme ještě silnější," říká Elfyn Evans pro server crash.net.
Po slušném výsledku z Finska se tedy Elfyn o to více těší do Německa, kde byl vloni šestý. "Na tuto rally se těším více než na kteroukoliv jinou v dosavadním průběhu sezony. Vloni jsem měl v Německu od začátku dobrý pocit. Prostě se to tak všechno sešlo. Mezitím máme více zkušeností a budeme moci odstup na špičku snad více snížit. Pokud se mi to podaří, tak bych byl spokojený. Na výsledku mi až tak nezáleží."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?