Pilot M-Sportu, Elfyn Evans, míří po poměrně slušném výsledku z Finska k další soutěži do Německa plný optimismu. Na této soutěži se navíc vloni zablýsknul dobrým výsledkem.
Zatímco Mikko Hirvonen se svým výsledkem z Finska spokojen nebyl, tak Elfyn Evans se za soutěží kolem universitního města Jyväskylä ohlíží mnohem pozitivněji. 25letý Brit dokázal i přes sobotní defekty dovést svoji Fiestu RS WRC do cíle na sedmém místě a získal tak především cenné zkušenosti. Jednalo se totiž o jeho první start s vozem WRC ve Finsku.
"Celkově vzato odvážím si mnoho pozitivních zkušeností z Finska. Není jednoduše nic lepšího, než jet s vozem WRC na těchto neuvěřitelných zkouškách. Zkušenosti jsou na této soutěži vším. A tak věřím, že příští rok budeme ještě silnější," říká Elfyn Evans pro server crash.net.
Po slušném výsledku z Finska se tedy Elfyn o to více těší do Německa, kde byl vloni šestý. "Na tuto rally se těším více než na kteroukoliv jinou v dosavadním průběhu sezony. Vloni jsem měl v Německu od začátku dobrý pocit. Prostě se to tak všechno sešlo. Mezitím máme více zkušeností a budeme moci odstup na špičku snad více snížit. Pokud se mi to podaří, tak bych byl spokojený. Na výsledku mi až tak nezáleží."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?