Bolesti odcházejí, odvaha stoupá. Craig Breen chce i přes své zranění zad a jednu noc v nemocnici jet Německou rally.
Nadšení Craiga Breena neutrpělo ani po zranění zad, které si způsobil tvrdým dopadem po jednom ze skoků nedělní etapy Rally Finland. Přitom teprve v pondělí byl jezdec propuštěn z nemocnice v Jyväskylä. "Ať se stane cokoliv, chci do Německa a tam závodit," řekl jezdec serveru wrc.com.
"Pokud nebude hrozit žádné riziko, tak tam budu. Chci jet. Ještě přesně nevíme, co se mi stalo, ale bolesti se od přistání, kdy to začlo, o hodně snížily. Doufám, že je to dobrým signálem. Nejdůležitější jsou bolesti a zde - musím třikrát zaklepat - se zdá být všechno v pořádku."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.