Bolesti odcházejí, odvaha stoupá. Craig Breen chce i přes své zranění zad a jednu noc v nemocnici jet Německou rally.
Nadšení Craiga Breena neutrpělo ani po zranění zad, které si způsobil tvrdým dopadem po jednom ze skoků nedělní etapy Rally Finland. Přitom teprve v pondělí byl jezdec propuštěn z nemocnice v Jyväskylä. "Ať se stane cokoliv, chci do Německa a tam závodit," řekl jezdec serveru wrc.com.
"Pokud nebude hrozit žádné riziko, tak tam budu. Chci jet. Ještě přesně nevíme, co se mi stalo, ale bolesti se od přistání, kdy to začlo, o hodně snížily. Doufám, že je to dobrým signálem. Nejdůležitější jsou bolesti a zde - musím třikrát zaklepat - se zdá být všechno v pořádku."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?