Kris Meeke ukázal na velmi rychlých měřených testech ve finských lesích velice zajímavý výkon. Další možnost se předvést bude mít Severní Ir v Německu a tratě v okolí Trieru mu sedí. Podaří se mu další překvapení?
Stejně jako vloni dokázal Kris Meeke na finských cestách předvést velice působivý výkon, letos ale svoje snažení dokázat dotáhnout až do cíle a získal třetí místo, vloni totiž skončila jeho snaha havárií. Jeho výkonová křivka tedy stoupá a ve druhé polovině sezony by měl Meeke předvést další dobré výkony, pojede se totiž na tratích, které už z minulosti zná.
"U Citroënu ví, že jsem si na prvních pěti nebo šesti závodech musel zvyknout na tým a auto. Navíc pro mě bylo mnoho soutěží nových. A nesmíme také zapomínat, že toto byla moje teprve 15. rally v autě specifikace World Rally Car. Nicméně v druhé polovině sezony chci přidat. Teď přijdou rally, které znám. Znalost tratí je v MS nejdůležitější," říká Kris Meeke pro německý 'Motorsport aktuell'.
Kris Meeke se připravuje před jednou z rychlostních zkoušek
Už na dalším závodu v Německu by se mu mohlo podařit předvést silný výkon. Pro lepší přípravu tovární tým Citroënu minulý týden na Německo testoval. "Před Rally Monte Carlo [letošní] jsem jel naposledy na asfaltu ve Španělsku 2011. Rally Deutschland mi sedí: V kategorii Super 1600 jsem tam vyhrál a v Mini WRC jsem byl před Danim Sordem. Na různých površích to zvládám dobře."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?