Kris Meeke ukázal na velmi rychlých měřených testech ve finských lesích velice zajímavý výkon. Další možnost se předvést bude mít Severní Ir v Německu a tratě v okolí Trieru mu sedí. Podaří se mu další překvapení?
Stejně jako vloni dokázal Kris Meeke na finských cestách předvést velice působivý výkon, letos ale svoje snažení dokázat dotáhnout až do cíle a získal třetí místo, vloni totiž skončila jeho snaha havárií. Jeho výkonová křivka tedy stoupá a ve druhé polovině sezony by měl Meeke předvést další dobré výkony, pojede se totiž na tratích, které už z minulosti zná.
"U Citroënu ví, že jsem si na prvních pěti nebo šesti závodech musel zvyknout na tým a auto. Navíc pro mě bylo mnoho soutěží nových. A nesmíme také zapomínat, že toto byla moje teprve 15. rally v autě specifikace World Rally Car. Nicméně v druhé polovině sezony chci přidat. Teď přijdou rally, které znám. Znalost tratí je v MS nejdůležitější," říká Kris Meeke pro německý 'Motorsport aktuell'.
Kris Meeke se připravuje před jednou z rychlostních zkoušek
Už na dalším závodu v Německu by se mu mohlo podařit předvést silný výkon. Pro lepší přípravu tovární tým Citroënu minulý týden na Německo testoval. "Před Rally Monte Carlo [letošní] jsem jel naposledy na asfaltu ve Španělsku 2011. Rally Deutschland mi sedí: V kategorii Super 1600 jsem tam vyhrál a v Mini WRC jsem byl před Danim Sordem. Na různých površích to zvládám dobře."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?