Kris Meeke ukázal na velmi rychlých měřených testech ve finských lesích velice zajímavý výkon. Další možnost se předvést bude mít Severní Ir v Německu a tratě v okolí Trieru mu sedí. Podaří se mu další překvapení?
Stejně jako vloni dokázal Kris Meeke na finských cestách předvést velice působivý výkon, letos ale svoje snažení dokázat dotáhnout až do cíle a získal třetí místo, vloni totiž skončila jeho snaha havárií. Jeho výkonová křivka tedy stoupá a ve druhé polovině sezony by měl Meeke předvést další dobré výkony, pojede se totiž na tratích, které už z minulosti zná.
"U Citroënu ví, že jsem si na prvních pěti nebo šesti závodech musel zvyknout na tým a auto. Navíc pro mě bylo mnoho soutěží nových. A nesmíme také zapomínat, že toto byla moje teprve 15. rally v autě specifikace World Rally Car. Nicméně v druhé polovině sezony chci přidat. Teď přijdou rally, které znám. Znalost tratí je v MS nejdůležitější," říká Kris Meeke pro německý 'Motorsport aktuell'.
Kris Meeke se připravuje před jednou z rychlostních zkoušek
Už na dalším závodu v Německu by se mu mohlo podařit předvést silný výkon. Pro lepší přípravu tovární tým Citroënu minulý týden na Německo testoval. "Před Rally Monte Carlo [letošní] jsem jel naposledy na asfaltu ve Španělsku 2011. Rally Deutschland mi sedí: V kategorii Super 1600 jsem tam vyhrál a v Mini WRC jsem byl před Danim Sordem. Na různých površích to zvládám dobře."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.