Kris Meeke ukázal na velmi rychlých měřených testech ve finských lesích velice zajímavý výkon. Další možnost se předvést bude mít Severní Ir v Německu a tratě v okolí Trieru mu sedí. Podaří se mu další překvapení?
Stejně jako vloni dokázal Kris Meeke na finských cestách předvést velice působivý výkon, letos ale svoje snažení dokázat dotáhnout až do cíle a získal třetí místo, vloni totiž skončila jeho snaha havárií. Jeho výkonová křivka tedy stoupá a ve druhé polovině sezony by měl Meeke předvést další dobré výkony, pojede se totiž na tratích, které už z minulosti zná.
"U Citroënu ví, že jsem si na prvních pěti nebo šesti závodech musel zvyknout na tým a auto. Navíc pro mě bylo mnoho soutěží nových. A nesmíme také zapomínat, že toto byla moje teprve 15. rally v autě specifikace World Rally Car. Nicméně v druhé polovině sezony chci přidat. Teď přijdou rally, které znám. Znalost tratí je v MS nejdůležitější," říká Kris Meeke pro německý 'Motorsport aktuell'.
Kris Meeke se připravuje před jednou z rychlostních zkoušek
Už na dalším závodu v Německu by se mu mohlo podařit předvést silný výkon. Pro lepší přípravu tovární tým Citroënu minulý týden na Německo testoval. "Před Rally Monte Carlo [letošní] jsem jel naposledy na asfaltu ve Španělsku 2011. Rally Deutschland mi sedí: V kategorii Super 1600 jsem tam vyhrál a v Mini WRC jsem byl před Danim Sordem. Na různých površích to zvládám dobře."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.