Problémy se spolehlivostí brzdové soustavy na voze Jariho-Mattiho Latvaly způsobily, že se Sébastien Ogier dokázal na Fina hodně dotáhnout a zítra soutěž začíná prakticky od znovu.
Odpoledne ve Finsku se toho hodně změnilo. Před RZ20 měl Latvala náskok přes 30 vteřin, avšak tato zkouška pozlobila hned dva Finy. Mikko Hirvonen na svém Fordu pochroumal zavěšení (tlumič) a smůla se přilepila na paty také Latvalovi.
"Právé přední kolo nebrzdí. Až do večerního servisu s tím nejsme schopni nic udělat," oznámil v cíli doposud suverénní Jari-Matti Latvala. Zkažená nálada jezdce byla pochopitelná - během odpolední sekce se náskok 31,1s smrskl na pouhých 3,4s v cíli etapy. Bojovná nálada mu ale zůstává: "Nejsem tu od toho, abych o rally přišel.
Zítra půjdu do maximálního rizika. Vývoj v celém šampionátu mě nezajímá, jde mi jen to Rally Finland." Jost Capito, šéf týmu Volkswagen, večer s oběma svými jezdci promluvil - týmovou režii sice neaplikoval, avšak možné dvojité vítězství by mohlo být ztraceno při souboji obou jezdců na ostří nože v zítřejší etapě.
"Tato situace mě netěší. Jasně, sice se nám naskytla šance, ale Jari-Matti odváděl fantastickou práci a měl smůlu. Každopádně to bude zítra ještě zajímavé," okomentoval vyvstalou situaci Sébastien Ogier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?