Německá rally se letos dočká zajímavé startovní listiny - kromě stálých pilotů se v rámci WRC představí i několik hostů, které čeká s vozem WRC v rámci WRC premiéra.
Tovární týmy sázejí na své stabilní sestavy - Hyundai vyšle do bojů asfaltové trio Neuville, Sordo a Bouffier. Po dlouhé době se do WRC vrací Dennis Kuipers, který pojede s Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu. Na stejnou techniku stejného týmu se spolehne i Yuri Protasov, který se v Německu poprvé v MS sveze s vozem nejvyšší kategorie.
O startu Craiga Breena s Fordem se ví již dlouho, tým kolem Martina Prokopa nasadí dvě auta - ve druhém pojede stejně jako na Sardinii a v Monaku Jaroslav Melichárek. Posledním překvapením v kategorii WRC je Sam Moffett, také Ir si odbude svůj debut s WRC v MS ve Fordu Fiesta RS WRC.
Kompletní startovní listina: zde
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?