Německá rally se letos dočká zajímavé startovní listiny - kromě stálých pilotů se v rámci WRC představí i několik hostů, které čeká s vozem WRC v rámci WRC premiéra.
Tovární týmy sázejí na své stabilní sestavy - Hyundai vyšle do bojů asfaltové trio Neuville, Sordo a Bouffier. Po dlouhé době se do WRC vrací Dennis Kuipers, který pojede s Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu. Na stejnou techniku stejného týmu se spolehne i Yuri Protasov, který se v Německu poprvé v MS sveze s vozem nejvyšší kategorie.
O startu Craiga Breena s Fordem se ví již dlouho, tým kolem Martina Prokopa nasadí dvě auta - ve druhém pojede stejně jako na Sardinii a v Monaku Jaroslav Melichárek. Posledním překvapením v kategorii WRC je Sam Moffett, také Ir si odbude svůj debut s WRC v MS ve Fordu Fiesta RS WRC.
Kompletní startovní listina: zde
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?