Robert Kubica vyhrál ve voze Ford Fiesta RS WRC Rally del Casentino - jde o jeho letošní druhé vítězství (první v rámci ERC Jänner Rally), avšak první s vozem WRC.
Ze dvanácti deset vyhraných rychlostních testů a v cíli náskok přes dvě a půl minuty - Robert Kubica dominoval i s náhradním spolujezdcem, Przemekem Mazurem, v Itálii na Rally del Casentino. Poláci jeli s Fordem Fiesta RS WRC týmu A-Style.
Druhá příčka připadla v cíli Felice Re s Citroënem DS3 WRC, třetí byl Corrado Fontana ve Fordu Focus RS WRC. Kubica zde startoval v rámci příprav na druhou půlku sezony. Soutěž zahájil nejrychleji Fontana s Focusem RS WRC, avšak od druhého testu již dominoval Robert.
"I přes defekt pneumatiky a problémy s brzdami jsem si rychle zvládl vybudovat bezpečný náskok," řekl Robert Kubica, který v samém závěru soutěže vyhrál i 36 km dlouhou RZ "Talla". "Tato zkouška měla úroveň zkoušky MS," pochválil jezdec.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?