Robert Kubica vyhrál ve voze Ford Fiesta RS WRC Rally del Casentino - jde o jeho letošní druhé vítězství (první v rámci ERC Jänner Rally), avšak první s vozem WRC.
Ze dvanácti deset vyhraných rychlostních testů a v cíli náskok přes dvě a půl minuty - Robert Kubica dominoval i s náhradním spolujezdcem, Przemekem Mazurem, v Itálii na Rally del Casentino. Poláci jeli s Fordem Fiesta RS WRC týmu A-Style.
Druhá příčka připadla v cíli Felice Re s Citroënem DS3 WRC, třetí byl Corrado Fontana ve Fordu Focus RS WRC. Kubica zde startoval v rámci příprav na druhou půlku sezony. Soutěž zahájil nejrychleji Fontana s Focusem RS WRC, avšak od druhého testu již dominoval Robert.
"I přes defekt pneumatiky a problémy s brzdami jsem si rychle zvládl vybudovat bezpečný náskok," řekl Robert Kubica, který v samém závěru soutěže vyhrál i 36 km dlouhou RZ "Talla". "Tato zkouška měla úroveň zkoušky MS," pochválil jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?