Chris Atkinson a Hayden Paddon zastupují jeden tým, a tak musí jít tradiční rivalita mezi Australany a Novozélanďany stranou. Tým je angažoval pro Australskou rally a oba vyslal už teď do Sydney do přístavu, aby nalákaly fanoušky na tamní rally.
Pro Hyundai je Austrálie důležitým trhem pro odbyt svých vozů. Proto se v rámci desáté soutěž MS, Rally Australia, snaží co nejvíce upoutat pozornost fanoušků. Tým budou zastupovat kromě jisté jedničky, Thierryho Neuvillea, dva 'místní' borci - Chris Atkinson a Hayden Paddon.
Atkinson jel naposledy s Hyundai v ostrém závodním režimu v březnu v Mexiku. Jeho výsledek byl dost ovlivněn technickými problémy, nicméně i když mu auto jelo, tak jeho tempo nebylo nijak oslnivé. Australskou rally jel naposledy v roce 2006 za tovární tým Subaru.
Podle jeho slov se odvěká rivalita mezi těmito dvěma národy přesune i mimo tým na fanoušky kolem tratí: "Bude to skvělý souboj a velká rivalita bude také mimo tým mezi diváky - mezi Aussie [označení Australanů] a Kiwi [označení Novozélanďanů]."
Domácí Australskou rally jel Chris naposledy v roce 2006
To zkušenosti Paddona s i20 WRC jsou čerstvější. Hayden debutoval v Itálii, tam jeho výkon optimální nebyl, avšak přibrzdila jej také technika. Nicméně výkon na poslední odjeté Polské rally už byl o hodně slibnější.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.