Chris Atkinson a Hayden Paddon zastupují jeden tým, a tak musí jít tradiční rivalita mezi Australany a Novozélanďany stranou. Tým je angažoval pro Australskou rally a oba vyslal už teď do Sydney do přístavu, aby nalákaly fanoušky na tamní rally.
Pro Hyundai je Austrálie důležitým trhem pro odbyt svých vozů. Proto se v rámci desáté soutěž MS, Rally Australia, snaží co nejvíce upoutat pozornost fanoušků. Tým budou zastupovat kromě jisté jedničky, Thierryho Neuvillea, dva 'místní' borci - Chris Atkinson a Hayden Paddon.
Atkinson jel naposledy s Hyundai v ostrém závodním režimu v březnu v Mexiku. Jeho výsledek byl dost ovlivněn technickými problémy, nicméně i když mu auto jelo, tak jeho tempo nebylo nijak oslnivé. Australskou rally jel naposledy v roce 2006 za tovární tým Subaru.
Podle jeho slov se odvěká rivalita mezi těmito dvěma národy přesune i mimo tým na fanoušky kolem tratí: "Bude to skvělý souboj a velká rivalita bude také mimo tým mezi diváky - mezi Aussie [označení Australanů] a Kiwi [označení Novozélanďanů]."
Domácí Australskou rally jel Chris naposledy v roce 2006
To zkušenosti Paddona s i20 WRC jsou čerstvější. Hayden debutoval v Itálii, tam jeho výkon optimální nebyl, avšak přibrzdila jej také technika. Nicméně výkon na poslední odjeté Polské rally už byl o hodně slibnější.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.