Práce na nových vozech specifikace World Rally Cars začaly u všech týmů už před delší dobou. U Citroënu ale pracují také na prodloužení jejich angažmá ve WRC, které by mělo pokračovat i po roce 2015.
Ve WTCC sklízí Citroën se svým programem očekávané úspěchy a to hned v první sezoně. Poté, co se ukázalo, že se tým dobře chytl na okruzích, mohl se tým inženýrů kolem uznávaného Xaviera Mestelana-Pinona zaměřit opět na WRC. Jejich práce by sice neměla zásadně změnit aktuální model, ale důležité změny by se měly postarat o to, aby Citroën nijak zvlášť nezaostával za konkurenčními týmy Volswagenu, Hyundai a M-Sportu.
Týmový šéf, Yves Matton, se mezitím stará o financování programu v MS. Smlouva s hlavním sponzorem týmu, Abú Dhabí, končí ke konci roku 2015, "ale máme opci na její dvouleté prodloužení," říká Belgičan.
Rozhodující bude vývoj probíhajících debat o dalším směřování WRC. Matton zdůrazňuje, že je bude hodně zajímat, s jakými vozy a v jakém formátu se bude jezdit. "Momentálně je na stole hodně návrhů. Ale já věřím, že najdeme řešení a budeme v dobré pozici, abychom mohli našemu představenstu říci, že Mistrovství světa v rally je dobrou volbou i po roce 2015."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?