Práce na nových vozech specifikace World Rally Cars začaly u všech týmů už před delší dobou. U Citroënu ale pracují také na prodloužení jejich angažmá ve WRC, které by mělo pokračovat i po roce 2015.
Ve WTCC sklízí Citroën se svým programem očekávané úspěchy a to hned v první sezoně. Poté, co se ukázalo, že se tým dobře chytl na okruzích, mohl se tým inženýrů kolem uznávaného Xaviera Mestelana-Pinona zaměřit opět na WRC. Jejich práce by sice neměla zásadně změnit aktuální model, ale důležité změny by se měly postarat o to, aby Citroën nijak zvlášť nezaostával za konkurenčními týmy Volswagenu, Hyundai a M-Sportu.
Týmový šéf, Yves Matton, se mezitím stará o financování programu v MS. Smlouva s hlavním sponzorem týmu, Abú Dhabí, končí ke konci roku 2015, "ale máme opci na její dvouleté prodloužení," říká Belgičan.
Rozhodující bude vývoj probíhajících debat o dalším směřování WRC. Matton zdůrazňuje, že je bude hodně zajímat, s jakými vozy a v jakém formátu se bude jezdit. "Momentálně je na stole hodně návrhů. Ale já věřím, že najdeme řešení a budeme v dobré pozici, abychom mohli našemu představenstu říci, že Mistrovství světa v rally je dobrou volbou i po roce 2015."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.