44.roční Barum rally se nezadržitelně blíží. Zveřejněn časový hamonogram.
Už skoro za dva měsíce zaburácí opět na zlínsku motory závodních vozidel při 44. Barum Rally. Pořadatel zveřejnil časový harmonogram. Ve pátek dopoledne je na programu ráno shakedown a večer tradiční městská RZ. V sobtu následují známé useky na Slušovicku a Vsetínsku. V neděli opět Slušovicko a Otrokovicko.
Nechejme se jen překvapit, jaké stratovní pole lze očekávat. Oproti jiným ročníkům zřejmě nebude tak bohaké jako před lety, kdy IRC přivedlo ty největší hvězdy jezdeckého pole vůbec.
Časový harmonogram a rally guide pod fotkou v odkazech.
Časový harmonogram
Rally guide
//
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.