Zdá se, že finálový rozstřel je uzavřenou věcí. Na společném jednání v rámci Rally Sardegna měly týmy akceptovat radikální návrh Josta Capita z Volkswagenu, informuje o tom server rallye-magazin.de.
Jde o revoluční myšlenku: Na poslední zkoušce se střetne první s druhým o celkové vítězství. Šéf Volkswagenu, Jost Capito, už nad touto myšlenkou uvažuje roky s cílem co nejvíce zatraktivnit závěr soutěže pro televizní přenosy. Divákům doma u televizí by to mělo nabídnout větší vzrušení.
Na společném jednání toto téma výrobci účastnící se MS probírali a zdá se, že se přiklonily k návrhu VW. Mělo však dojít k vyjednání určité doby na rozmyšlenou, při které budou týmy na základě aktuálních soutěží zkoumat tuto možnost.
Neodmyslitelná osoba WRC, Malcolm Wilson, vysvětluje: "Už tu nějakou dobu působím a pěkných pár nocí jsem už o tom, co podniknout, aby se MS zatraktivnilo, přemýšlel a na lepší nápad jsem nepřišel. Kdyby měl někdo návrh, při kterém by zůstalo zachováno DNA rallysportu a na konci soutěže nabízelo větší vzrušení, aníž by se dosavadní výsledky postavily na hlavu, rádi jej vyslechneme."
Vzpomínáte na těsné vítězství Grönholma na Novém Zélandu 2007, kdy Loeba po krásném souboji porazil o 0,3s? Takovéto duely skrz celou soutěž by měly být minulostí...
Dosavadní analýza měla ukázat, že by se zavedením shootoutu dosavadní výsledky beztak měnily jen marginálně. Zdá se tedy, že novince již nestojí nic v cestě. Proti tomuto návrhu se zatím nestaví ani promotér ani FIA. Poslední slovo má však rada FIA, která schvaluje pravidla. Rozhodnutí by mělo padnout v září.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?