Zdá se, že finálový rozstřel je uzavřenou věcí. Na společném jednání v rámci Rally Sardegna měly týmy akceptovat radikální návrh Josta Capita z Volkswagenu, informuje o tom server rallye-magazin.de.
Jde o revoluční myšlenku: Na poslední zkoušce se střetne první s druhým o celkové vítězství. Šéf Volkswagenu, Jost Capito, už nad touto myšlenkou uvažuje roky s cílem co nejvíce zatraktivnit závěr soutěže pro televizní přenosy. Divákům doma u televizí by to mělo nabídnout větší vzrušení.
Na společném jednání toto téma výrobci účastnící se MS probírali a zdá se, že se přiklonily k návrhu VW. Mělo však dojít k vyjednání určité doby na rozmyšlenou, při které budou týmy na základě aktuálních soutěží zkoumat tuto možnost.
Neodmyslitelná osoba WRC, Malcolm Wilson, vysvětluje: "Už tu nějakou dobu působím a pěkných pár nocí jsem už o tom, co podniknout, aby se MS zatraktivnilo, přemýšlel a na lepší nápad jsem nepřišel. Kdyby měl někdo návrh, při kterém by zůstalo zachováno DNA rallysportu a na konci soutěže nabízelo větší vzrušení, aníž by se dosavadní výsledky postavily na hlavu, rádi jej vyslechneme."
Vzpomínáte na těsné vítězství Grönholma na Novém Zélandu 2007, kdy Loeba po krásném souboji porazil o 0,3s? Takovéto duely skrz celou soutěž by měly být minulostí...
Dosavadní analýza měla ukázat, že by se zavedením shootoutu dosavadní výsledky beztak měnily jen marginálně. Zdá se tedy, že novince již nestojí nic v cestě. Proti tomuto návrhu se zatím nestaví ani promotér ani FIA. Poslední slovo má však rada FIA, která schvaluje pravidla. Rozhodnutí by mělo padnout v září.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?