Zdá se, že finálový rozstřel je uzavřenou věcí. Na společném jednání v rámci Rally Sardegna měly týmy akceptovat radikální návrh Josta Capita z Volkswagenu, informuje o tom server rallye-magazin.de.
Jde o revoluční myšlenku: Na poslední zkoušce se střetne první s druhým o celkové vítězství. Šéf Volkswagenu, Jost Capito, už nad touto myšlenkou uvažuje roky s cílem co nejvíce zatraktivnit závěr soutěže pro televizní přenosy. Divákům doma u televizí by to mělo nabídnout větší vzrušení.
Na společném jednání toto téma výrobci účastnící se MS probírali a zdá se, že se přiklonily k návrhu VW. Mělo však dojít k vyjednání určité doby na rozmyšlenou, při které budou týmy na základě aktuálních soutěží zkoumat tuto možnost.
Neodmyslitelná osoba WRC, Malcolm Wilson, vysvětluje: "Už tu nějakou dobu působím a pěkných pár nocí jsem už o tom, co podniknout, aby se MS zatraktivnilo, přemýšlel a na lepší nápad jsem nepřišel. Kdyby měl někdo návrh, při kterém by zůstalo zachováno DNA rallysportu a na konci soutěže nabízelo větší vzrušení, aníž by se dosavadní výsledky postavily na hlavu, rádi jej vyslechneme."
Vzpomínáte na těsné vítězství Grönholma na Novém Zélandu 2007, kdy Loeba po krásném souboji porazil o 0,3s? Takovéto duely skrz celou soutěž by měly být minulostí...
Dosavadní analýza měla ukázat, že by se zavedením shootoutu dosavadní výsledky beztak měnily jen marginálně. Zdá se tedy, že novince již nestojí nic v cestě. Proti tomuto návrhu se zatím nestaví ani promotér ani FIA. Poslední slovo má však rada FIA, která schvaluje pravidla. Rozhodnutí by mělo padnout v září.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.