Dle vyjádření Juhy Hänninena může za jeho včerejší poměrně velkou nehodu na Rally Sardegna chyba při seznamovacích jízdách.
Fin soutěž na jihu Evropy včera krátce dokonce i vedl, v době nehody, která se stala 5 km před cílem RZ Loelle 1, byl druhý, jen 2,9s za jeho týmovým kolegou, Thierry Neuvillem. Po zanalyzování příčiny nehody se Juho Hänninen se svým navigátorem, Tomim Tuominenem, shodli na tom, že v jejich rozpisu chyběla jedna podstatná informace, kterou si tam při seznamovacích jízdách nenapsali.
"Přijížděli jsme hodně rychle do pravotočivé zatáčky a já ztratil předek, byli jsme širocí a pak se několikrát přetočili. Překvapilo mě to, ale pak jsem si uvědomil, že v tom místě byla menší prohlubeň, skoro jako vyjetá kolej, což mě vyhodilo. Měl jsem si to na seznamovacích jízdách poznamenat," říká s odstupem Juho Hänninen.
I přes svou nehodu si toho prý Juho může ze Sardinie odvést hodně pozitivního. "Dobrou věcí pro nás, kterou si odsud můžeme odvést, je, že jsme vyhráli zkoušku a vedli jsme rally. WRC soutěž jsem předtím nikdy nevedl, takže to je pozitivní. Je škoda, že rally skončila takto."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?