Dle vyjádření Juhy Hänninena může za jeho včerejší poměrně velkou nehodu na Rally Sardegna chyba při seznamovacích jízdách.
Fin soutěž na jihu Evropy včera krátce dokonce i vedl, v době nehody, která se stala 5 km před cílem RZ Loelle 1, byl druhý, jen 2,9s za jeho týmovým kolegou, Thierry Neuvillem. Po zanalyzování příčiny nehody se Juho Hänninen se svým navigátorem, Tomim Tuominenem, shodli na tom, že v jejich rozpisu chyběla jedna podstatná informace, kterou si tam při seznamovacích jízdách nenapsali.
"Přijížděli jsme hodně rychle do pravotočivé zatáčky a já ztratil předek, byli jsme širocí a pak se několikrát přetočili. Překvapilo mě to, ale pak jsem si uvědomil, že v tom místě byla menší prohlubeň, skoro jako vyjetá kolej, což mě vyhodilo. Měl jsem si to na seznamovacích jízdách poznamenat," říká s odstupem Juho Hänninen.
I přes svou nehodu si toho prý Juho může ze Sardinie odvést hodně pozitivního. "Dobrou věcí pro nás, kterou si odsud můžeme odvést, je, že jsme vyhráli zkoušku a vedli jsme rally. WRC soutěž jsem předtím nikdy nevedl, takže to je pozitivní. Je škoda, že rally skončila takto."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.