Dle vyjádření Juhy Hänninena může za jeho včerejší poměrně velkou nehodu na Rally Sardegna chyba při seznamovacích jízdách.
Fin soutěž na jihu Evropy včera krátce dokonce i vedl, v době nehody, která se stala 5 km před cílem RZ Loelle 1, byl druhý, jen 2,9s za jeho týmovým kolegou, Thierry Neuvillem. Po zanalyzování příčiny nehody se Juho Hänninen se svým navigátorem, Tomim Tuominenem, shodli na tom, že v jejich rozpisu chyběla jedna podstatná informace, kterou si tam při seznamovacích jízdách nenapsali.
"Přijížděli jsme hodně rychle do pravotočivé zatáčky a já ztratil předek, byli jsme širocí a pak se několikrát přetočili. Překvapilo mě to, ale pak jsem si uvědomil, že v tom místě byla menší prohlubeň, skoro jako vyjetá kolej, což mě vyhodilo. Měl jsem si to na seznamovacích jízdách poznamenat," říká s odstupem Juho Hänninen.
I přes svou nehodu si toho prý Juho může ze Sardinie odvést hodně pozitivního. "Dobrou věcí pro nás, kterou si odsud můžeme odvést, je, že jsme vyhráli zkoušku a vedli jsme rally. WRC soutěž jsem předtím nikdy nevedl, takže to je pozitivní. Je škoda, že rally skončila takto."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?