Jezdec týmu Peugeot Rally Academy a vítěz Rally Acropolis se opět zapojí do bojů v MS. Svoji premiéru si zde s vozem WRC odbyl ve Švédsku, kde měl k dispozici Ford Fiesta RS WRC z dílen Kel-Tech Engineeringu.
Craig Breen s navigátorem Scottem Martinem pojedou vysokorychlostní šotolinovou soutěž “Neste Oil Rally Finland", kde už v minulosti startovali s vozy R2 a S2000. V rychlostech, které je zde schopno WRC vyvinout, však půjde o zcela nový zážitek. O pár týdnů později se posádka sveze také na asfaltu v rámci "ADAC Rallye Deutschland", tuto soutěž Breen v roce 2011 v rámci WRC Academy vyhrál.
Craig Breen tuto novinku dnes oznámil veřejně: "Jsem moc rád, že mi Peugeot Sport znovu dovolil závodit na soutěžích i mimo ERC. Je to pro mě skvělá příležitost vyzkoušet si závodění na nejvyšší úrovni v našem sportu. Jde navíc o dvě po sobě jdoucí soutěže, takže mám pocit, že budeme schopni ukázat naši opravdovou rychlost. Už se moc těším!"
Ve Švédsku si dojel Craig pro deváté místo
Ještě před anabází ve WRC čeká na Craiga ale šestý podnik ERC, Rally Ypres, kde bude sedět opět v továrním Peugeotu 208 T16. Je zvláštní, že Peugeot "neusměrnil" starty ve WRC k modelu Citroën DS3 WRC například od PH-Sportu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?