Jezdec týmu Peugeot Rally Academy a vítěz Rally Acropolis se opět zapojí do bojů v MS. Svoji premiéru si zde s vozem WRC odbyl ve Švédsku, kde měl k dispozici Ford Fiesta RS WRC z dílen Kel-Tech Engineeringu.
Craig Breen s navigátorem Scottem Martinem pojedou vysokorychlostní šotolinovou soutěž “Neste Oil Rally Finland", kde už v minulosti startovali s vozy R2 a S2000. V rychlostech, které je zde schopno WRC vyvinout, však půjde o zcela nový zážitek. O pár týdnů později se posádka sveze také na asfaltu v rámci "ADAC Rallye Deutschland", tuto soutěž Breen v roce 2011 v rámci WRC Academy vyhrál.
Craig Breen tuto novinku dnes oznámil veřejně: "Jsem moc rád, že mi Peugeot Sport znovu dovolil závodit na soutěžích i mimo ERC. Je to pro mě skvělá příležitost vyzkoušet si závodění na nejvyšší úrovni v našem sportu. Jde navíc o dvě po sobě jdoucí soutěže, takže mám pocit, že budeme schopni ukázat naši opravdovou rychlost. Už se moc těším!"
Ve Švédsku si dojel Craig pro deváté místo
Ještě před anabází ve WRC čeká na Craiga ale šestý podnik ERC, Rally Ypres, kde bude sedět opět v továrním Peugeotu 208 T16. Je zvláštní, že Peugeot "neusměrnil" starty ve WRC k modelu Citroën DS3 WRC například od PH-Sportu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.