Těsně před startem soutěže a po tradičním shakedownu pár jezdců promluvilo k aktuální situaci v Itálii.
Ostbergovo zranění prstu: Nor věří, že zraněný prst z Argentiny nebude hrát žádnou roli v Itálii. Ráno na shakedownu seděl Mads poprvé v Citroënu DS3 WRC od zranění v Argentině: "Znovu vše funguje. Není to zpět úplně v normálu, ale jízda na shakedownu nebyla problém. Jsem rád, že po Argentině byla dlouhá pauza a prst se mohl uzdravit."
Ogierovo čištění: Sébastien připouští, že zítra bude hodně čistit trať. Jako lídr šampionátu bude jezdec Volkswagenu čistit trať od jemného prachu, který zkoušky pokrývá: "Pochopitelně to bude těžká práce jet na trati jako první v úvodní etapě. Nechci si stěžovat, protože taková jsou pravidla, ale faktem je, že je to velká nevýhoda."
Paddonovo překvapení: Debutant v továrním týmu Hyundai, Hayden Paddon, byl po první konfrontaci v rámci shakedownu příjemně překvapen tím, jak vypadaly jeho časy ve srovnání s konkurencí: "Není to tak špatné, jak jsem myslel. Z videí, co jsem viděl, jsem čekal více zatáčkovité tratě. Jsou zde ale i rychlé pasáže, což je dobré. Avšak většinou se jede na úzké trati s kameny po stranách, takže prostor pro chybu není."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?