Těsně před startem soutěže a po tradičním shakedownu pár jezdců promluvilo k aktuální situaci v Itálii.
Ostbergovo zranění prstu: Nor věří, že zraněný prst z Argentiny nebude hrát žádnou roli v Itálii. Ráno na shakedownu seděl Mads poprvé v Citroënu DS3 WRC od zranění v Argentině: "Znovu vše funguje. Není to zpět úplně v normálu, ale jízda na shakedownu nebyla problém. Jsem rád, že po Argentině byla dlouhá pauza a prst se mohl uzdravit."
Ogierovo čištění: Sébastien připouští, že zítra bude hodně čistit trať. Jako lídr šampionátu bude jezdec Volkswagenu čistit trať od jemného prachu, který zkoušky pokrývá: "Pochopitelně to bude těžká práce jet na trati jako první v úvodní etapě. Nechci si stěžovat, protože taková jsou pravidla, ale faktem je, že je to velká nevýhoda."
Paddonovo překvapení: Debutant v továrním týmu Hyundai, Hayden Paddon, byl po první konfrontaci v rámci shakedownu příjemně překvapen tím, jak vypadaly jeho časy ve srovnání s konkurencí: "Není to tak špatné, jak jsem myslel. Z videí, co jsem viděl, jsem čekal více zatáčkovité tratě. Jsou zde ale i rychlé pasáže, což je dobré. Avšak většinou se jede na úzké trati s kameny po stranách, takže prostor pro chybu není."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?