Těsně před startem soutěže a po tradičním shakedownu pár jezdců promluvilo k aktuální situaci v Itálii.
Ostbergovo zranění prstu: Nor věří, že zraněný prst z Argentiny nebude hrát žádnou roli v Itálii. Ráno na shakedownu seděl Mads poprvé v Citroënu DS3 WRC od zranění v Argentině: "Znovu vše funguje. Není to zpět úplně v normálu, ale jízda na shakedownu nebyla problém. Jsem rád, že po Argentině byla dlouhá pauza a prst se mohl uzdravit."
Ogierovo čištění: Sébastien připouští, že zítra bude hodně čistit trať. Jako lídr šampionátu bude jezdec Volkswagenu čistit trať od jemného prachu, který zkoušky pokrývá: "Pochopitelně to bude těžká práce jet na trati jako první v úvodní etapě. Nechci si stěžovat, protože taková jsou pravidla, ale faktem je, že je to velká nevýhoda."
Paddonovo překvapení: Debutant v továrním týmu Hyundai, Hayden Paddon, byl po první konfrontaci v rámci shakedownu příjemně překvapen tím, jak vypadaly jeho časy ve srovnání s konkurencí: "Není to tak špatné, jak jsem myslel. Z videí, co jsem viděl, jsem čekal více zatáčkovité tratě. Jsou zde ale i rychlé pasáže, což je dobré. Avšak většinou se jede na úzké trati s kameny po stranách, takže prostor pro chybu není."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?