Těsně před startem soutěže a po tradičním shakedownu pár jezdců promluvilo k aktuální situaci v Itálii.
Ostbergovo zranění prstu: Nor věří, že zraněný prst z Argentiny nebude hrát žádnou roli v Itálii. Ráno na shakedownu seděl Mads poprvé v Citroënu DS3 WRC od zranění v Argentině: "Znovu vše funguje. Není to zpět úplně v normálu, ale jízda na shakedownu nebyla problém. Jsem rád, že po Argentině byla dlouhá pauza a prst se mohl uzdravit."
Ogierovo čištění: Sébastien připouští, že zítra bude hodně čistit trať. Jako lídr šampionátu bude jezdec Volkswagenu čistit trať od jemného prachu, který zkoušky pokrývá: "Pochopitelně to bude těžká práce jet na trati jako první v úvodní etapě. Nechci si stěžovat, protože taková jsou pravidla, ale faktem je, že je to velká nevýhoda."
Paddonovo překvapení: Debutant v továrním týmu Hyundai, Hayden Paddon, byl po první konfrontaci v rámci shakedownu příjemně překvapen tím, jak vypadaly jeho časy ve srovnání s konkurencí: "Není to tak špatné, jak jsem myslel. Z videí, co jsem viděl, jsem čekal více zatáčkovité tratě. Jsou zde ale i rychlé pasáže, což je dobré. Avšak většinou se jede na úzké trati s kameny po stranách, takže prostor pro chybu není."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.