Těsně před startem soutěže a po tradičním shakedownu pár jezdců promluvilo k aktuální situaci v Itálii.
Ostbergovo zranění prstu: Nor věří, že zraněný prst z Argentiny nebude hrát žádnou roli v Itálii. Ráno na shakedownu seděl Mads poprvé v Citroënu DS3 WRC od zranění v Argentině: "Znovu vše funguje. Není to zpět úplně v normálu, ale jízda na shakedownu nebyla problém. Jsem rád, že po Argentině byla dlouhá pauza a prst se mohl uzdravit."
Ogierovo čištění: Sébastien připouští, že zítra bude hodně čistit trať. Jako lídr šampionátu bude jezdec Volkswagenu čistit trať od jemného prachu, který zkoušky pokrývá: "Pochopitelně to bude těžká práce jet na trati jako první v úvodní etapě. Nechci si stěžovat, protože taková jsou pravidla, ale faktem je, že je to velká nevýhoda."
Paddonovo překvapení: Debutant v továrním týmu Hyundai, Hayden Paddon, byl po první konfrontaci v rámci shakedownu příjemně překvapen tím, jak vypadaly jeho časy ve srovnání s konkurencí: "Není to tak špatné, jak jsem myslel. Z videí, co jsem viděl, jsem čekal více zatáčkovité tratě. Jsou zde ale i rychlé pasáže, což je dobré. Avšak většinou se jede na úzké trati s kameny po stranách, takže prostor pro chybu není."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.