Robert Kubica zajel nejrychlejší čas na trati shakedownu Rally Sardegna.
Nejrychlejší čas si zajistil posledním průjezdem testovacího úseku. "Počkal jsem si, až cestu projednou nějací jezdci, abych mohl profitovat z lepších podmínek. Přilnavost tak byla dokonce lepší, než jsem čekal," řekl Robert Kubica.
S malými odstupy jsou za Polákem jezdci Volswagenu v pořadí Ogier a Latvala. Oba dva zajeli svoje časy na tvrdší sadě gum. Smůlu měl třetí jezdec německého týmu, Andreas Mikkelsen, který byl na třetím průjezdu přibržděn špatným senzorem motoru. Jistě zajímavý je také pátý čas Henninga Solberga, který se po delší době vrací za volant vozu WRC (naposledy jel letos v Portugalsku) a kvůli financím si nemohl dovolit před soutěží testovat.
Výsledky shakedownu:
1 Robert Kubica 3min 35,4s2 Sebastien Ogier +0,1s3 Jari-Matti Latvala +0,3s4 Henning Solberg +0,5s5 Andreas Mikkelsen +1,0s6 Kris Meeke +3,4s7 Thierry Neuville +3,5s8 Juho Hanninen +4,2s9 Mikko Hirvonen +4,4s10 Mads Ostberg +5,1s11 Hayden Paddon +5,1s12 Elfyn Evans +5,9s13 Khalid Al Qassimi +12,9s14 Martin Prokop +17,1s15 Jaroslav Melichárek +21,8s
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?