Robert Kubica zajel nejrychlejší čas na trati shakedownu Rally Sardegna.
Nejrychlejší čas si zajistil posledním průjezdem testovacího úseku. "Počkal jsem si, až cestu projednou nějací jezdci, abych mohl profitovat z lepších podmínek. Přilnavost tak byla dokonce lepší, než jsem čekal," řekl Robert Kubica.
S malými odstupy jsou za Polákem jezdci Volswagenu v pořadí Ogier a Latvala. Oba dva zajeli svoje časy na tvrdší sadě gum. Smůlu měl třetí jezdec německého týmu, Andreas Mikkelsen, který byl na třetím průjezdu přibržděn špatným senzorem motoru. Jistě zajímavý je také pátý čas Henninga Solberga, který se po delší době vrací za volant vozu WRC (naposledy jel letos v Portugalsku) a kvůli financím si nemohl dovolit před soutěží testovat.
Výsledky shakedownu:
1 Robert Kubica 3min 35,4s2 Sebastien Ogier +0,1s3 Jari-Matti Latvala +0,3s4 Henning Solberg +0,5s5 Andreas Mikkelsen +1,0s6 Kris Meeke +3,4s7 Thierry Neuville +3,5s8 Juho Hanninen +4,2s9 Mikko Hirvonen +4,4s10 Mads Ostberg +5,1s11 Hayden Paddon +5,1s12 Elfyn Evans +5,9s13 Khalid Al Qassimi +12,9s14 Martin Prokop +17,1s15 Jaroslav Melichárek +21,8s
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?