Robert Kubica zajel nejrychlejší čas na trati shakedownu Rally Sardegna.
Nejrychlejší čas si zajistil posledním průjezdem testovacího úseku. "Počkal jsem si, až cestu projednou nějací jezdci, abych mohl profitovat z lepších podmínek. Přilnavost tak byla dokonce lepší, než jsem čekal," řekl Robert Kubica.
S malými odstupy jsou za Polákem jezdci Volswagenu v pořadí Ogier a Latvala. Oba dva zajeli svoje časy na tvrdší sadě gum. Smůlu měl třetí jezdec německého týmu, Andreas Mikkelsen, který byl na třetím průjezdu přibržděn špatným senzorem motoru. Jistě zajímavý je také pátý čas Henninga Solberga, který se po delší době vrací za volant vozu WRC (naposledy jel letos v Portugalsku) a kvůli financím si nemohl dovolit před soutěží testovat.
Výsledky shakedownu:
1 Robert Kubica 3min 35,4s2 Sebastien Ogier +0,1s3 Jari-Matti Latvala +0,3s4 Henning Solberg +0,5s5 Andreas Mikkelsen +1,0s6 Kris Meeke +3,4s7 Thierry Neuville +3,5s8 Juho Hanninen +4,2s9 Mikko Hirvonen +4,4s10 Mads Ostberg +5,1s11 Hayden Paddon +5,1s12 Elfyn Evans +5,9s13 Khalid Al Qassimi +12,9s14 Martin Prokop +17,1s15 Jaroslav Melichárek +21,8s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.