Sébastien Ogier nebo Jari-Matti Latvala? Otázka na dva největší favority na vítězství je před startem Italské rally poměrně jasná. Oba tovární jezdci Volkswagenu mají volnou ruku ve vzájemném souboji a to slibuje napínavý duel o vítězství.
Oba jezdci chtějí v Itálii vylepšit svoji pozici v tabulce jezdců. Jeden chce zvýšit vedení, druhý ho chce uzmout. Šance, že souboj mezi Sébastienem Ogierem a Jarim-Mattim Latvalou bude pokračovat i na Sardinii je velká.
"Po extrémně drsných a bahnitých zkouškách v Argentině se už opravdu těším do Itálie. Zdejší o něco rychlejší šotolinové zkoušky více vyhovují mému jízdnímu stylu," říká Francouz, který bude otevírat v pátek trať, což bude samozřejmě na šotolině nevýhoda: "Ale přesto počítám s docela dobrou šancí na vítězství. Vždy jsem se zde cítil dobře a výsledky jsme zde získávali také dobré. Nejtěžším rivalem bude, jako minule, můj týmový kolega Jari-Matti. Já i Jari-Matti slibujeme fanouškům: Souboj bude tvrdý a napínavý."
Volkswagen se před odletem do Itálie nechal slyšet, že týmová režie není na pořadu dne (psali jsme zde). Tým Volkswagen má totiž již na konkurenci značný náskok.
"V kalendáří MS je pár soutěží, na které se obvzlášť těším, a Argentina je jednou z nich. Charakter tratí mi trošku připomíná Portugalsko, zároveň je však do zatáček v Itálii více vidět. Narozdíl od Portugalska ale stopa klouže a nahoře je podklad dost písčitý. Když se trať po několika autech vyčistí, je už grip dobrý. Tratě jsou ale docela úzké a stromy a skály jsou blízko nich. I tak se dá na zkouškách rychle najít dobrý rytmus. Po vítězství v Argentině přijíždím do Itálie samozřejmě s velkou sebedůvěrou a chci opět bojovat o vítězství," říká Fin.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?