Ačkoliv soutěž v Itálii nepatří k oblíbeným, tak Sébastien Ogier doufá ve vítězství.
Italská rally na středmořském ostrově Sardinia platí za soutěž s úzkými a prašnými cestami plnými kamenů. Navíc zde bývá hodně teplo. Úřadující mistr světa tuto rally samozřejmě dobře zná a ví tak, že zde nebude lehké upevňovat svoje letošní průběžné vedení. Jezdec VW už ale přemýšlí, co by si z Costa Smeraldy rád kromě vítězného poháru odvezl. Jen dodejme, že s Julienem Ingrassiou vedou průběžnou tabulku MS o 24 bodů před týmovým kolegou, Jarim-Mattim Latvalou.
"Nepatří mezi moje TOP3 rally, ale letos bude lepší [rally na Sardinii]. Když jsem jí v roce 2008 poprvé poznával, tak se mi ještě tak nelíbila. Nebyla taková legrace jí jet, protože cesty byly hodně úzké a kamenité. Ale cesty se nepřetržitě zlepšují a já je začal mít opravdu rád," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.
Poté, co po svém vítězství v Mexiku dostal Ogier kovbojské boty, v Portugalsku tolik olivového oleje, kolik sám váží, tak se teď jezdec ptá, co by případně přišlo na Sardinii. "Nejdůležitější bude, odvést si vítěznou trofej. Ale uvidíme, co lidé na Sardinii vymyslí. Nakonec žádný olivový olej už nepotřebuji, toho mám už 50 litrů!" Kdyby si měl Ogier ale vybrat nějaký suvenýr, tak by to bylo něco pro jeho přítelkyni, německou moderátorku, Andreu Kaiser. "Vzal bych slunce. To by opravdu potěšilo moji přítelkyni, protože pořád nějaké potřebuje."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.