Ačkoliv soutěž v Itálii nepatří k oblíbeným, tak Sébastien Ogier doufá ve vítězství.
Italská rally na středmořském ostrově Sardinia platí za soutěž s úzkými a prašnými cestami plnými kamenů. Navíc zde bývá hodně teplo. Úřadující mistr světa tuto rally samozřejmě dobře zná a ví tak, že zde nebude lehké upevňovat svoje letošní průběžné vedení. Jezdec VW už ale přemýšlí, co by si z Costa Smeraldy rád kromě vítězného poháru odvezl. Jen dodejme, že s Julienem Ingrassiou vedou průběžnou tabulku MS o 24 bodů před týmovým kolegou, Jarim-Mattim Latvalou.
"Nepatří mezi moje TOP3 rally, ale letos bude lepší [rally na Sardinii]. Když jsem jí v roce 2008 poprvé poznával, tak se mi ještě tak nelíbila. Nebyla taková legrace jí jet, protože cesty byly hodně úzké a kamenité. Ale cesty se nepřetržitě zlepšují a já je začal mít opravdu rád," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.
Poté, co po svém vítězství v Mexiku dostal Ogier kovbojské boty, v Portugalsku tolik olivového oleje, kolik sám váží, tak se teď jezdec ptá, co by případně přišlo na Sardinii. "Nejdůležitější bude, odvést si vítěznou trofej. Ale uvidíme, co lidé na Sardinii vymyslí. Nakonec žádný olivový olej už nepotřebuji, toho mám už 50 litrů!" Kdyby si měl Ogier ale vybrat nějaký suvenýr, tak by to bylo něco pro jeho přítelkyni, německou moderátorku, Andreu Kaiser. "Vzal bych slunce. To by opravdu potěšilo moji přítelkyni, protože pořád nějaké potřebuje."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?