Ačkoliv soutěž v Itálii nepatří k oblíbeným, tak Sébastien Ogier doufá ve vítězství.
Italská rally na středmořském ostrově Sardinia platí za soutěž s úzkými a prašnými cestami plnými kamenů. Navíc zde bývá hodně teplo. Úřadující mistr světa tuto rally samozřejmě dobře zná a ví tak, že zde nebude lehké upevňovat svoje letošní průběžné vedení. Jezdec VW už ale přemýšlí, co by si z Costa Smeraldy rád kromě vítězného poháru odvezl. Jen dodejme, že s Julienem Ingrassiou vedou průběžnou tabulku MS o 24 bodů před týmovým kolegou, Jarim-Mattim Latvalou.
"Nepatří mezi moje TOP3 rally, ale letos bude lepší [rally na Sardinii]. Když jsem jí v roce 2008 poprvé poznával, tak se mi ještě tak nelíbila. Nebyla taková legrace jí jet, protože cesty byly hodně úzké a kamenité. Ale cesty se nepřetržitě zlepšují a já je začal mít opravdu rád," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.
Poté, co po svém vítězství v Mexiku dostal Ogier kovbojské boty, v Portugalsku tolik olivového oleje, kolik sám váží, tak se teď jezdec ptá, co by případně přišlo na Sardinii. "Nejdůležitější bude, odvést si vítěznou trofej. Ale uvidíme, co lidé na Sardinii vymyslí. Nakonec žádný olivový olej už nepotřebuji, toho mám už 50 litrů!" Kdyby si měl Ogier ale vybrat nějaký suvenýr, tak by to bylo něco pro jeho přítelkyni, německou moderátorku, Andreu Kaiser. "Vzal bych slunce. To by opravdu potěšilo moji přítelkyni, protože pořád nějaké potřebuje."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.