Ačkoliv soutěž v Itálii nepatří k oblíbeným, tak Sébastien Ogier doufá ve vítězství.
Italská rally na středmořském ostrově Sardinia platí za soutěž s úzkými a prašnými cestami plnými kamenů. Navíc zde bývá hodně teplo. Úřadující mistr světa tuto rally samozřejmě dobře zná a ví tak, že zde nebude lehké upevňovat svoje letošní průběžné vedení. Jezdec VW už ale přemýšlí, co by si z Costa Smeraldy rád kromě vítězného poháru odvezl. Jen dodejme, že s Julienem Ingrassiou vedou průběžnou tabulku MS o 24 bodů před týmovým kolegou, Jarim-Mattim Latvalou.
"Nepatří mezi moje TOP3 rally, ale letos bude lepší [rally na Sardinii]. Když jsem jí v roce 2008 poprvé poznával, tak se mi ještě tak nelíbila. Nebyla taková legrace jí jet, protože cesty byly hodně úzké a kamenité. Ale cesty se nepřetržitě zlepšují a já je začal mít opravdu rád," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.
Poté, co po svém vítězství v Mexiku dostal Ogier kovbojské boty, v Portugalsku tolik olivového oleje, kolik sám váží, tak se teď jezdec ptá, co by případně přišlo na Sardinii. "Nejdůležitější bude, odvést si vítěznou trofej. Ale uvidíme, co lidé na Sardinii vymyslí. Nakonec žádný olivový olej už nepotřebuji, toho mám už 50 litrů!" Kdyby si měl Ogier ale vybrat nějaký suvenýr, tak by to bylo něco pro jeho přítelkyni, německou moderátorku, Andreu Kaiser. "Vzal bych slunce. To by opravdu potěšilo moji přítelkyni, protože pořád nějaké potřebuje."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?