Jezdci týmu Citroën, Mads Ostberg a Kris Meeke, před Italskou soutěží absolvovali test, který je naplnil optimismem.
Dočkáme se na Rally Sardegna narušení letošní dominance Volkswagenu? Za Citroën nastoupí hned tři posádky: Mads Ostberg/Jonas Andersson; Kris Meeke/Paul Nagle a po delší době se můžeme těšit také na Khalida Al-Qassimiho se spolujezdcem Chrisem Pattersonem. Od roku 2004, kdy Italská Rally přešla na šotolinové cesty ostrova Sardinie, Citroën vyhrál 5 z 9 místních soutěží. V letech 2005, 2006, 2008 a 2011 se radoval světový rekordman, Sébastien Loeb, a v roce 2012 Mikko Hirvonen. Vloni ale slavil Jari-Matti Latvala.
"Chceme plně využít potenciálu našeho auta a našich jezdců," říká zástupce šéfa týmu, Marek Nawarecki, který bude i na Sardinii zastupovat šéfa týmu, Yvese Mattona, který bude v Moskvě na WTCC. "Naše cíle jsou na Sardinii stejné. Díky dalšímu vývoji DS3 WRC jsme v situaci, kdy bychom měli naplnit očekávání našich jezdců. Mads má na Sardinii velké zkušenosti a Kris tuto soutěž zná lépe než ostatní, které byly v sezoně doposud na programu. To jsou naše silné stránky, ze kterých musíme udělat naši výhodu."
"Je to těžká soutěž, ale to platí ve WRC pro každou. Abychom se připravili co nejefektivněji, tak jsme testovali na cestách, které jsou hodně podobné těm, které očekáváme. Kombinace zkušeností Madse a Krise nám umožnila zlepšit nastavení DS3 WRC. Oba jezdci jsou s ovladatelností a vyvážením, zdá se, spokojení. Naším cílem je, dát jim možnost udělat dojem na zkouškách."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?