Jezdci týmu Citroën, Mads Ostberg a Kris Meeke, před Italskou soutěží absolvovali test, který je naplnil optimismem.
Dočkáme se na Rally Sardegna narušení letošní dominance Volkswagenu? Za Citroën nastoupí hned tři posádky: Mads Ostberg/Jonas Andersson; Kris Meeke/Paul Nagle a po delší době se můžeme těšit také na Khalida Al-Qassimiho se spolujezdcem Chrisem Pattersonem. Od roku 2004, kdy Italská Rally přešla na šotolinové cesty ostrova Sardinie, Citroën vyhrál 5 z 9 místních soutěží. V letech 2005, 2006, 2008 a 2011 se radoval světový rekordman, Sébastien Loeb, a v roce 2012 Mikko Hirvonen. Vloni ale slavil Jari-Matti Latvala.
"Chceme plně využít potenciálu našeho auta a našich jezdců," říká zástupce šéfa týmu, Marek Nawarecki, který bude i na Sardinii zastupovat šéfa týmu, Yvese Mattona, který bude v Moskvě na WTCC. "Naše cíle jsou na Sardinii stejné. Díky dalšímu vývoji DS3 WRC jsme v situaci, kdy bychom měli naplnit očekávání našich jezdců. Mads má na Sardinii velké zkušenosti a Kris tuto soutěž zná lépe než ostatní, které byly v sezoně doposud na programu. To jsou naše silné stránky, ze kterých musíme udělat naši výhodu."
"Je to těžká soutěž, ale to platí ve WRC pro každou. Abychom se připravili co nejefektivněji, tak jsme testovali na cestách, které jsou hodně podobné těm, které očekáváme. Kombinace zkušeností Madse a Krise nám umožnila zlepšit nastavení DS3 WRC. Oba jezdci jsou s ovladatelností a vyvážením, zdá se, spokojení. Naším cílem je, dát jim možnost udělat dojem na zkouškách."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.