Navzdory zisku podiového umístění z Argentiny chce Kris Meeke volit na Rallye Italia Sardegna opatrný přístup.
Pilot Citroënu získal v Jižní Americe své letošní druhé podiové umístění poté, co jsme první den soutěže mohli vidět několik odstoupení a Severní Ir se tak dostal na průběžnou podiovou příčku. Pak už si prozíravou jízdou svoje umístění udržel až do cíle. Pro Meekea bylo velice důležité vyvarovat se další chyby poté, co ve Švédsku, Mexiku i Portugalsku chyboval. Na Sardinii tedy chystá stejnou taktiku jako pro Argentinu.
"I když na Sardinii mohu trochu těžit z mých dřívějších zkušeností, tak k tomu chci přistoupit stejně jako v Argentině. Pojedu stejným způsobem a uvidíme, jak to dopadne v cíli. Je třeba, abych pokračoval stejným stylem, dokud nezískám veškerou svoji důvěru," řekl Kris Meeke pro wrc.com.
"To podium jsme získali díky naší výkonnosti. V pátek jsem byl dostatečně rychlý na to, abych se dostal na tuto pozici, poté jsem si ji už jen držel. I přesto jsem stále ještě docela vzdálený rytmu Ogiera a Latvaly. Mám za sebou teprve pět soutěží mé první kompletní sezony, takže nemůžeme čekat, že to všechno hned přijde." Meeke sardinské tratě zná, vždyť zde startoval už čtyřikrát. Naposledy se na jihu Evropy ale představil v roce 2011 za volantem speciálu Mini John Cooper Works WRC, tehdy ale musel vzdát.
V Itálii už Meeke s vozem WRC jel, avšak před třemi roky
"Většinu těch cest už znám, ale některé speciálky se jedou opačně a pár jich také neznám. S rozpisem tam tedy začnu znovu na bílem listu papíru. Dobrý výsledek z Argentiny vás nezbytně nepřinutí přemýšlet nad honěním se za dobrým výsledkem, napřed to chce získat zkušenosti a rychlost pak přijde."
Jedna věc je ale jasná, suvenýr v podobě malé plastové podkovy, který Meeke dostal od fanouška před Argentinou, v autě zůstane. "Fungovala v Argentině, takže tam zůstane a uvidíme, jak dlouho to vydrží. Nejsem nějak zvlášť pověrčivý, ale když mě lidé podporují a jsou natolik hodní, že mi to dají pro štěstí, tak byste si to měl vzít," zakončil Kris Meeke.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.