Navzdory zisku podiového umístění z Argentiny chce Kris Meeke volit na Rallye Italia Sardegna opatrný přístup.
Pilot Citroënu získal v Jižní Americe své letošní druhé podiové umístění poté, co jsme první den soutěže mohli vidět několik odstoupení a Severní Ir se tak dostal na průběžnou podiovou příčku. Pak už si prozíravou jízdou svoje umístění udržel až do cíle. Pro Meekea bylo velice důležité vyvarovat se další chyby poté, co ve Švédsku, Mexiku i Portugalsku chyboval. Na Sardinii tedy chystá stejnou taktiku jako pro Argentinu.
"I když na Sardinii mohu trochu těžit z mých dřívějších zkušeností, tak k tomu chci přistoupit stejně jako v Argentině. Pojedu stejným způsobem a uvidíme, jak to dopadne v cíli. Je třeba, abych pokračoval stejným stylem, dokud nezískám veškerou svoji důvěru," řekl Kris Meeke pro wrc.com.
"To podium jsme získali díky naší výkonnosti. V pátek jsem byl dostatečně rychlý na to, abych se dostal na tuto pozici, poté jsem si ji už jen držel. I přesto jsem stále ještě docela vzdálený rytmu Ogiera a Latvaly. Mám za sebou teprve pět soutěží mé první kompletní sezony, takže nemůžeme čekat, že to všechno hned přijde." Meeke sardinské tratě zná, vždyť zde startoval už čtyřikrát. Naposledy se na jihu Evropy ale představil v roce 2011 za volantem speciálu Mini John Cooper Works WRC, tehdy ale musel vzdát.
V Itálii už Meeke s vozem WRC jel, avšak před třemi roky
"Většinu těch cest už znám, ale některé speciálky se jedou opačně a pár jich také neznám. S rozpisem tam tedy začnu znovu na bílem listu papíru. Dobrý výsledek z Argentiny vás nezbytně nepřinutí přemýšlet nad honěním se za dobrým výsledkem, napřed to chce získat zkušenosti a rychlost pak přijde."
Jedna věc je ale jasná, suvenýr v podobě malé plastové podkovy, který Meeke dostal od fanouška před Argentinou, v autě zůstane. "Fungovala v Argentině, takže tam zůstane a uvidíme, jak dlouho to vydrží. Nejsem nějak zvlášť pověrčivý, ale když mě lidé podporují a jsou natolik hodní, že mi to dají pro štěstí, tak byste si to měl vzít," zakončil Kris Meeke.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.