Navzdory zisku podiového umístění z Argentiny chce Kris Meeke volit na Rallye Italia Sardegna opatrný přístup.
Pilot Citroënu získal v Jižní Americe své letošní druhé podiové umístění poté, co jsme první den soutěže mohli vidět několik odstoupení a Severní Ir se tak dostal na průběžnou podiovou příčku. Pak už si prozíravou jízdou svoje umístění udržel až do cíle. Pro Meekea bylo velice důležité vyvarovat se další chyby poté, co ve Švédsku, Mexiku i Portugalsku chyboval. Na Sardinii tedy chystá stejnou taktiku jako pro Argentinu.
"I když na Sardinii mohu trochu těžit z mých dřívějších zkušeností, tak k tomu chci přistoupit stejně jako v Argentině. Pojedu stejným způsobem a uvidíme, jak to dopadne v cíli. Je třeba, abych pokračoval stejným stylem, dokud nezískám veškerou svoji důvěru," řekl Kris Meeke pro wrc.com.
"To podium jsme získali díky naší výkonnosti. V pátek jsem byl dostatečně rychlý na to, abych se dostal na tuto pozici, poté jsem si ji už jen držel. I přesto jsem stále ještě docela vzdálený rytmu Ogiera a Latvaly. Mám za sebou teprve pět soutěží mé první kompletní sezony, takže nemůžeme čekat, že to všechno hned přijde." Meeke sardinské tratě zná, vždyť zde startoval už čtyřikrát. Naposledy se na jihu Evropy ale představil v roce 2011 za volantem speciálu Mini John Cooper Works WRC, tehdy ale musel vzdát.
V Itálii už Meeke s vozem WRC jel, avšak před třemi roky
"Většinu těch cest už znám, ale některé speciálky se jedou opačně a pár jich také neznám. S rozpisem tam tedy začnu znovu na bílem listu papíru. Dobrý výsledek z Argentiny vás nezbytně nepřinutí přemýšlet nad honěním se za dobrým výsledkem, napřed to chce získat zkušenosti a rychlost pak přijde."
Jedna věc je ale jasná, suvenýr v podobě malé plastové podkovy, který Meeke dostal od fanouška před Argentinou, v autě zůstane. "Fungovala v Argentině, takže tam zůstane a uvidíme, jak dlouho to vydrží. Nejsem nějak zvlášť pověrčivý, ale když mě lidé podporují a jsou natolik hodní, že mi to dají pro štěstí, tak byste si to měl vzít," zakončil Kris Meeke.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?