FIA chce na setkání v Ženevě předložit základ pravidel platných od roku 2017.
Rok 2017 se sice může zdát hodně vzdálený, avšak FIA se již teď musí zabývat sezonou za tři roky. Konkrétně jde o technická pravdila pro WRC. Aktuální verze pravidel totiž platí jen do roku 2016, v roce 2017 tedy může vyjet nová generace vozů WRC.
Na setkání zástupců FIA a zástupců promotéra šampionátu, společnosti Promoter GmbH, dnes v Ženevě by se mělo mluvit i o tomto tématu. Prezident WRC komise pro Autosport potvrdil, že technická pravidla pro sezonu 2017 jsou jedním z bodu programu: "Sezona 2017 je tu už brzy.
Musíme se velmi rychle rozhodnout, jak budou vozy vypadat. Všechny současné týmy to chtějí vědět. A týmy, které by eventuelně vstoupily do WRC, potřebují čas, aby mohly vyvíjet," naráží Carlos Barbosa především na Toyotu.
V Kolíně nad Rýnem, v sídle Toyoty Motorsport GmbH, probíhají přípravy na možný vstup do WRC. Testovací program s vývojovým vozem na bázi aktuálního Yarisu je již v plném proudu, avšak definitivní rozhodnutí bude záviset právě na pravidlech pro rok 2017. Pro Toyotu je zvláště důležité, jestli bude umožněno používat hybridní technologie. Japonská značka je průkopníkem v této oblasti v automobilovém průmyslu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?