FIA chce na setkání v Ženevě předložit základ pravidel platných od roku 2017.
Rok 2017 se sice může zdát hodně vzdálený, avšak FIA se již teď musí zabývat sezonou za tři roky. Konkrétně jde o technická pravdila pro WRC. Aktuální verze pravidel totiž platí jen do roku 2016, v roce 2017 tedy může vyjet nová generace vozů WRC.
Na setkání zástupců FIA a zástupců promotéra šampionátu, společnosti Promoter GmbH, dnes v Ženevě by se mělo mluvit i o tomto tématu. Prezident WRC komise pro Autosport potvrdil, že technická pravidla pro sezonu 2017 jsou jedním z bodu programu: "Sezona 2017 je tu už brzy.
Musíme se velmi rychle rozhodnout, jak budou vozy vypadat. Všechny současné týmy to chtějí vědět. A týmy, které by eventuelně vstoupily do WRC, potřebují čas, aby mohly vyvíjet," naráží Carlos Barbosa především na Toyotu.
V Kolíně nad Rýnem, v sídle Toyoty Motorsport GmbH, probíhají přípravy na možný vstup do WRC. Testovací program s vývojovým vozem na bázi aktuálního Yarisu je již v plném proudu, avšak definitivní rozhodnutí bude záviset právě na pravidlech pro rok 2017. Pro Toyotu je zvláště důležité, jestli bude umožněno používat hybridní technologie. Japonská značka je průkopníkem v této oblasti v automobilovém průmyslu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?