Kolotoč MS v automobilových soutěžích se opět vrací do Evropy, další soutěž se bude konat na Středomořském ostrově, který patří Itálii, Sardinii. Pořadatelé šotolinové soutěže dnes zveřejnili startovní listinu.
Na startu uvidíme hned 15 vozů WRC - 3 Volkswageny Polo R WRC (Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen), 2 Citroëny DS3 WRC (Kris Meeke, Mads Ostberg a Khalid Al-Quassimi), 3 Hyundai i20 WRC (Thierry Neuville, Juho Hänninen a Hayden Paddon) a 6 Fordů Fiesta RS WRC (Mikko Hirvonen, Elfyn Evans, Robert Kubica, Martin Prokop, Henning Solberg a Jaroslav Melichárek).
U továrního týmu Hyundai se tedy rozhodli dát šanci v druhé sedačce Juhu Hänninenovi před Chrisem Atkinsonem nebo Danim Sordem. V týmu Martina Prokopa uvidíme po Monte Carlu opět druhý vůz se Slovákem Melichárkem a Henning Solberg se opět vrací.
Ve WRC2 uvidíme pochopitelně plejádu Fordů Fiesta RRC i R5, avšak také třeba Karla Kruudu, který přezbrojil na Peugeot 208 T16! Ukrajinský tým Eurolamp doveze dvě Mini JCW S2000, kromě Gorbana s ním pojede ještě Gryazin. S třetím exemplářem Mini pojede Kikireshko. Premiéru bude slavit také zbrusu nový speciál Citroën DS3 R5 se Sébastienem Chardonetem za volantem.
STARTOVNÍ LISTINA
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.