Kolotoč MS v automobilových soutěžích se opět vrací do Evropy, další soutěž se bude konat na Středomořském ostrově, který patří Itálii, Sardinii. Pořadatelé šotolinové soutěže dnes zveřejnili startovní listinu.
Na startu uvidíme hned 15 vozů WRC - 3 Volkswageny Polo R WRC (Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen), 2 Citroëny DS3 WRC (Kris Meeke, Mads Ostberg a Khalid Al-Quassimi), 3 Hyundai i20 WRC (Thierry Neuville, Juho Hänninen a Hayden Paddon) a 6 Fordů Fiesta RS WRC (Mikko Hirvonen, Elfyn Evans, Robert Kubica, Martin Prokop, Henning Solberg a Jaroslav Melichárek).
U továrního týmu Hyundai se tedy rozhodli dát šanci v druhé sedačce Juhu Hänninenovi před Chrisem Atkinsonem nebo Danim Sordem. V týmu Martina Prokopa uvidíme po Monte Carlu opět druhý vůz se Slovákem Melichárkem a Henning Solberg se opět vrací.
Ve WRC2 uvidíme pochopitelně plejádu Fordů Fiesta RRC i R5, avšak také třeba Karla Kruudu, který přezbrojil na Peugeot 208 T16! Ukrajinský tým Eurolamp doveze dvě Mini JCW S2000, kromě Gorbana s ním pojede ještě Gryazin. S třetím exemplářem Mini pojede Kikireshko. Premiéru bude slavit také zbrusu nový speciál Citroën DS3 R5 se Sébastienem Chardonetem za volantem.
STARTOVNÍ LISTINA
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?