Robert Kubica se v Argentině vrátí k základu, který aplikoval při svých začátcích v rallysportu. Šampion WRC2 od svého přestupu do vozu WRC dokončil jenom jednu soutěž a boural ve všech odjetých s vozem WRC (obvykle více než jednou).
29 letý soutěžák slibuje, že v Argentině to vezme za dobrý konec: "Pokusím se změnit můj přístup. Vrátím se ke způsobu, kterým jsem přistupoval k soutěžím WRC, když jsem začínal. Při jízdě na šotolině se musím víc zaměřit na setrvání na trati. Není tak důležité jet co nejrychleji to jde."
"[Na šotolině] je tolik proměných a překvapení, která obvykle nezkušené jezdce nachytají. Proto si myslím, že několik kroků zpět mi nemůže uškodit." Robert Kubica připouští, že jít hned v jeho druhé sezoně v rally do WRC bylo odvážným krokem: "Většina jezdců, kteří jedou poprvé tyto rychlostní zkoušky, je jedou ve výrazně slabších vozech.
Já jedu v jednom z nejlepších vozů šampionátu vedle nejlepších jezdců na světě v podmínkách, se kterými jsem doposud neměl žádné zkušenosti. Tohle je nejvyšší úroveň rallysportu, na to musím pamatovat. Věci, které se dějí, nejsou zrovna příjemnou zkušeností. Ale zároveň se nejedná o nic neobvyklého.
Kromě Jänneru Kubicovi sázka na svoji rychlosti zatím nevychází
To spíše moje vítězství ve WRC2 vloni bylo mnohem víc neobvyklejší. Když jsem se rozhodl, že půjdu do rallysportu, věděl jsem, do čeho jdu. Nemohu dovolit, aby předešlé měsíce odepsaly moje ambice. Argentina je další nová a těžká rally. Doufám, že se mi bude dařit lépe než v minulých soutěžích. Náš cíl je stejný: Dojet do cíle."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?