Robert Kubica se v Argentině vrátí k základu, který aplikoval při svých začátcích v rallysportu. Šampion WRC2 od svého přestupu do vozu WRC dokončil jenom jednu soutěž a boural ve všech odjetých s vozem WRC (obvykle více než jednou).
29 letý soutěžák slibuje, že v Argentině to vezme za dobrý konec: "Pokusím se změnit můj přístup. Vrátím se ke způsobu, kterým jsem přistupoval k soutěžím WRC, když jsem začínal. Při jízdě na šotolině se musím víc zaměřit na setrvání na trati. Není tak důležité jet co nejrychleji to jde."
"[Na šotolině] je tolik proměných a překvapení, která obvykle nezkušené jezdce nachytají. Proto si myslím, že několik kroků zpět mi nemůže uškodit." Robert Kubica připouští, že jít hned v jeho druhé sezoně v rally do WRC bylo odvážným krokem: "Většina jezdců, kteří jedou poprvé tyto rychlostní zkoušky, je jedou ve výrazně slabších vozech.
Já jedu v jednom z nejlepších vozů šampionátu vedle nejlepších jezdců na světě v podmínkách, se kterými jsem doposud neměl žádné zkušenosti. Tohle je nejvyšší úroveň rallysportu, na to musím pamatovat. Věci, které se dějí, nejsou zrovna příjemnou zkušeností. Ale zároveň se nejedná o nic neobvyklého.
Kromě Jänneru Kubicovi sázka na svoji rychlosti zatím nevychází
To spíše moje vítězství ve WRC2 vloni bylo mnohem víc neobvyklejší. Když jsem se rozhodl, že půjdu do rallysportu, věděl jsem, do čeho jdu. Nemohu dovolit, aby předešlé měsíce odepsaly moje ambice. Argentina je další nová a těžká rally. Doufám, že se mi bude dařit lépe než v minulých soutěžích. Náš cíl je stejný: Dojet do cíle."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.