Robert Kubica se v Argentině vrátí k základu, který aplikoval při svých začátcích v rallysportu. Šampion WRC2 od svého přestupu do vozu WRC dokončil jenom jednu soutěž a boural ve všech odjetých s vozem WRC (obvykle více než jednou).
29 letý soutěžák slibuje, že v Argentině to vezme za dobrý konec: "Pokusím se změnit můj přístup. Vrátím se ke způsobu, kterým jsem přistupoval k soutěžím WRC, když jsem začínal. Při jízdě na šotolině se musím víc zaměřit na setrvání na trati. Není tak důležité jet co nejrychleji to jde."
"[Na šotolině] je tolik proměných a překvapení, která obvykle nezkušené jezdce nachytají. Proto si myslím, že několik kroků zpět mi nemůže uškodit." Robert Kubica připouští, že jít hned v jeho druhé sezoně v rally do WRC bylo odvážným krokem: "Většina jezdců, kteří jedou poprvé tyto rychlostní zkoušky, je jedou ve výrazně slabších vozech.
Já jedu v jednom z nejlepších vozů šampionátu vedle nejlepších jezdců na světě v podmínkách, se kterými jsem doposud neměl žádné zkušenosti. Tohle je nejvyšší úroveň rallysportu, na to musím pamatovat. Věci, které se dějí, nejsou zrovna příjemnou zkušeností. Ale zároveň se nejedná o nic neobvyklého.
Kromě Jänneru Kubicovi sázka na svoji rychlosti zatím nevychází
To spíše moje vítězství ve WRC2 vloni bylo mnohem víc neobvyklejší. Když jsem se rozhodl, že půjdu do rallysportu, věděl jsem, do čeho jdu. Nemohu dovolit, aby předešlé měsíce odepsaly moje ambice. Argentina je další nová a těžká rally. Doufám, že se mi bude dařit lépe než v minulých soutěžích. Náš cíl je stejný: Dojet do cíle."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.