Robert Kubica se v Argentině vrátí k základu, který aplikoval při svých začátcích v rallysportu. Šampion WRC2 od svého přestupu do vozu WRC dokončil jenom jednu soutěž a boural ve všech odjetých s vozem WRC (obvykle více než jednou).
29 letý soutěžák slibuje, že v Argentině to vezme za dobrý konec: "Pokusím se změnit můj přístup. Vrátím se ke způsobu, kterým jsem přistupoval k soutěžím WRC, když jsem začínal. Při jízdě na šotolině se musím víc zaměřit na setrvání na trati. Není tak důležité jet co nejrychleji to jde."
"[Na šotolině] je tolik proměných a překvapení, která obvykle nezkušené jezdce nachytají. Proto si myslím, že několik kroků zpět mi nemůže uškodit." Robert Kubica připouští, že jít hned v jeho druhé sezoně v rally do WRC bylo odvážným krokem: "Většina jezdců, kteří jedou poprvé tyto rychlostní zkoušky, je jedou ve výrazně slabších vozech.
Já jedu v jednom z nejlepších vozů šampionátu vedle nejlepších jezdců na světě v podmínkách, se kterými jsem doposud neměl žádné zkušenosti. Tohle je nejvyšší úroveň rallysportu, na to musím pamatovat. Věci, které se dějí, nejsou zrovna příjemnou zkušeností. Ale zároveň se nejedná o nic neobvyklého.
Kromě Jänneru Kubicovi sázka na svoji rychlosti zatím nevychází
To spíše moje vítězství ve WRC2 vloni bylo mnohem víc neobvyklejší. Když jsem se rozhodl, že půjdu do rallysportu, věděl jsem, do čeho jdu. Nemohu dovolit, aby předešlé měsíce odepsaly moje ambice. Argentina je další nová a těžká rally. Doufám, že se mi bude dařit lépe než v minulých soutěžích. Náš cíl je stejný: Dojet do cíle."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.