Rally Argentina uvidí po dlouhé době jiného vítěze. Kdyby to mělo jít dle představ Sébastiena Ogiera, tak by tímto rokem rád začal jeho éru poté, co jsme doposud viděli několik vítězství v řadě v podání Seba Loeba.
Sébastien Loeb, který byl o upynulém víkendu na závodech WTCC v Maďarsku sedmý a devátý, v Argentině vyhrál osmkrát v řadě. Teď je ale jasné, že svoji sérii neprodlouží. V Jižní Americe tedy uvidíme nového vítěze. Asi největším favoritem vzhledem k výsledkům probíhající sezony je Sébastien Ogier.
"Na Argentinskou rally jsme se připravovali na Sardinii. Tam jsme měli podobný šotolinový podklad, jaký nás čeká v Jižní Americe. Ačkoliv není charakter trati v Argentině tak měkký, tak jsme se toho na testu hodně naučili," říká Sébastien Ogier. Pokud by Francouz nebo některý z jeho kolegů v Argentině vyhrál, tak už by to bylo deváté vítězství v řadě pro Volkswagen, což by byl nový rekord.
"Rally Argentina jsem ještě nevyhrál. V roce 2011 to bylo těsné a také vloni to na vítězství nestačilo. To jsou důvody, proč chci v Argentině bezpodmínečně vyhrát. Průběh soutěže bude skoro stejný jako vloni a to pro nás může být menší výhodou. I přesto se může šotolinová rally z roku na rok silně změnit. Při seznamovacích jízdách tak budeme zvláště koncentrovaní na to, abychom v rozpisu zohlednili mnoho minimálních změn."
Ogier s Ingrassiou budou v Argentině startovat s poměrně zajímavým šasi - interní číslo 17 a poznavací značka WOB-VW 369. Toto auto debutovalo na Rally Deutschland 2013. Ne zrovna povedený start na domácí soutěži Volkswagenu následovala o to úspěšnější série. V loňské Francii, na letošním Monte Carlu a v Mexiku tato karoserie brala vítězství. Ve Francii navíc s touto karoserií, se kterou dokazali vyhrát už na různých površích, bralo duo Ogier/Ingrassia titul.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.