Robert Kubica si i v Portugalsku připsal dvě nehody během jednoho víkendu. Jen připomeňme, že jeho cílem pro tuto soutěž bylo dojet do cíle.
V sobotu mu jeho Fiesta RS WRC sklouzla z trati na RZ Santana de Serra. Při snaze dostat auto zpět na trat Polák zničil spojku. Jezdec sám přiznal, že byl zaskočen zatáčkou, o které si myslel, že je rychlejší: "Byl to krátký a těžký den. Od samého začátku jsme jeli hodně klidně. Ale to mě nezastavilo od udělání další chyby. Najížděl jsem do zatáčky přes horizont a byl jsem přesvědčen, že je mnohem rychlejší. Myslel jsem, že to byla 5, ale v rozpisu byla 3," říká Robert Kubica.
"Byli jsme až moc rychlí a to i přesto, že pár kilometrů předtím jsem zpomalil ještě více, protože moje auto bylo masivně nedotáčivé v pravých zatáčkách. Skoro se nám podařilo dostat zpět [na cestu]. Půlka auta už byla na cestě, ale už jsem nemohl podřadit, uvízl jsem na čtvrtém stupni. Otáčky klesly až moc a auto ztratilo rychlost. Sjel jsem zpátky dolů a snažil se najít jinou cestu zpět na trat, ale díky mému snažení to vzdala spojka a bylo po všem."
Vloni to s Maciejem Baranem a Citroënem DS3 RRC šlo Kubicovi ve WRC2 o poznání lépe
Kubica také dodal, že po 10. nehodě v posledních 5 rallych popřemýšlí nad svým přístupem k závodění (což se částečně snažil změnit už po Mexiku - více zde). "Teď procházím těžkým obdobím mého života, ačkoliv jsem zažil ještě těžší. Myslím, že se musím nějak resetovat a zkusit přistupovat k soutěžím tak, jak jsem k nim přistupoval na samém začátku, před 12 měsíci. Opravdu doufám, že v Argentině budu mít lepší rally."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.