Robert Kubica popisuje, co se stalo v RZ4 špatně. Polák v sobotu znovu odstartuje do soutěže v rámci pravidel Rally 2, avšak z 62. místa. Tentokrát narazil se svým Fordem Fiesta RS WRC do stromu, o který utrhl zavěšení.
"Den začal dobře, jeli jsme opatrně, neriskovali jsme. Neměli jsme ani jedinou horkou chvilku, ale pak přišla RZ4. Udělal jsem chybu v sérii zatáček levá-pravá-levá, na výjezdu z nich. Všiml jsem si, že zkušení jezdci WRC katují tyto zatáčky více, než jsem si během seznamovacích jízd myslel, že bude možné. Rozhodl jsem se jet tedy v jejich stopách.
Na konci pravé zažáčky jsme trefili kořen stromu. Hodně mě to překvapilo. Viděl jsem strom, ale myslel jsem, že je dost daleko od kraje tratě. Když jsem zjistil, že roste v příkrém srázu, tak už bylo pozdě a narazili jsme do něj spodkem auta.
Pravá strana auta povyskočila nahoru, což nás popohodilo na druhou stranu a levou částí jsme něco trefili, což nám zničilo zavěšení. Jsem moc zklamaný, poprvé jsem si jízdu na šotolině opravdu užíval. Nejel jsem nijak z ostra, věřil jsem si v autě. Těšil jsem se na druhé průjezdy, ale nakonec náš den skončil takto nešťastně. Doufám, že zítra budeme mít větší štěstí," popsal nehodu Robert Kubica.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.