Robert Kubica popisuje, co se stalo v RZ4 špatně. Polák v sobotu znovu odstartuje do soutěže v rámci pravidel Rally 2, avšak z 62. místa. Tentokrát narazil se svým Fordem Fiesta RS WRC do stromu, o který utrhl zavěšení.
"Den začal dobře, jeli jsme opatrně, neriskovali jsme. Neměli jsme ani jedinou horkou chvilku, ale pak přišla RZ4. Udělal jsem chybu v sérii zatáček levá-pravá-levá, na výjezdu z nich. Všiml jsem si, že zkušení jezdci WRC katují tyto zatáčky více, než jsem si během seznamovacích jízd myslel, že bude možné. Rozhodl jsem se jet tedy v jejich stopách.
Na konci pravé zažáčky jsme trefili kořen stromu. Hodně mě to překvapilo. Viděl jsem strom, ale myslel jsem, že je dost daleko od kraje tratě. Když jsem zjistil, že roste v příkrém srázu, tak už bylo pozdě a narazili jsme do něj spodkem auta.
Pravá strana auta povyskočila nahoru, což nás popohodilo na druhou stranu a levou částí jsme něco trefili, což nám zničilo zavěšení. Jsem moc zklamaný, poprvé jsem si jízdu na šotolině opravdu užíval. Nejel jsem nijak z ostra, věřil jsem si v autě. Těšil jsem se na druhé průjezdy, ale nakonec náš den skončil takto nešťastně. Doufám, že zítra budeme mít větší štěstí," popsal nehodu Robert Kubica.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?