Zákazníci musí mít opět strpení. Podle některých zdrojů má mít už Citroën 30 objednávek na vůz DS3 R5. Avšak homologace musela být znovu přesunuta, stejně tak jako plánovaná premiéra v Portugalsku.
Zdá se, že kategorie R5 představuje pro techniky PSA opravdovou výzvu. Citroën i Peugeot neustále bojují s homologací svých aut. O minulém víkendu sice poprvé závodil Peugeot 208 T16 v Itálii, avšak to bylo možné jen díky výjimce, kterou Paulo Andreucci v Itálii obdržel. O výsledku se vedou spory, pravdou však je, že na třetí místo se dá pohlížet i jako na jisté zklamání.
Také Citroën tvrdě pracuje na sesterském modelu DS3 R5. Homologace již byla několikrát odsunuta, poslední datum je 1. dubna, některé zdroje ale hovoří až o 1. květnu. Tento čas je potřebný pro další zlepšení auta. Obě auta sice byla vyvíjena v rámci Peugeot Sportu, avšak finální úpravy si provede Citroën Racing sám. Nakonec v konkurenčním prostředí půjde o přímé rivaly.
Podle dostupných zpráv měl už Citroën prodat 30 aut této specifikace. To je působivé číslo, samotný Citroën chtěl prodat 25 aut, svůj cíl tedy již překročil. První soutěží ve světovém šampionátu tak pro DS3 R5 bude s největší pravděpodobností až červnová Rally Sardinie.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?