Zákazníci musí mít opět strpení. Podle některých zdrojů má mít už Citroën 30 objednávek na vůz DS3 R5. Avšak homologace musela být znovu přesunuta, stejně tak jako plánovaná premiéra v Portugalsku.
Zdá se, že kategorie R5 představuje pro techniky PSA opravdovou výzvu. Citroën i Peugeot neustále bojují s homologací svých aut. O minulém víkendu sice poprvé závodil Peugeot 208 T16 v Itálii, avšak to bylo možné jen díky výjimce, kterou Paulo Andreucci v Itálii obdržel. O výsledku se vedou spory, pravdou však je, že na třetí místo se dá pohlížet i jako na jisté zklamání.
Také Citroën tvrdě pracuje na sesterském modelu DS3 R5. Homologace již byla několikrát odsunuta, poslední datum je 1. dubna, některé zdroje ale hovoří až o 1. květnu. Tento čas je potřebný pro další zlepšení auta. Obě auta sice byla vyvíjena v rámci Peugeot Sportu, avšak finální úpravy si provede Citroën Racing sám. Nakonec v konkurenčním prostředí půjde o přímé rivaly.
Podle dostupných zpráv měl už Citroën prodat 30 aut této specifikace. To je působivé číslo, samotný Citroën chtěl prodat 25 aut, svůj cíl tedy již překročil. První soutěží ve světovém šampionátu tak pro DS3 R5 bude s největší pravděpodobností až červnová Rally Sardinie.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.