Zákazníci musí mít opět strpení. Podle některých zdrojů má mít už Citroën 30 objednávek na vůz DS3 R5. Avšak homologace musela být znovu přesunuta, stejně tak jako plánovaná premiéra v Portugalsku.
Zdá se, že kategorie R5 představuje pro techniky PSA opravdovou výzvu. Citroën i Peugeot neustále bojují s homologací svých aut. O minulém víkendu sice poprvé závodil Peugeot 208 T16 v Itálii, avšak to bylo možné jen díky výjimce, kterou Paulo Andreucci v Itálii obdržel. O výsledku se vedou spory, pravdou však je, že na třetí místo se dá pohlížet i jako na jisté zklamání.
Také Citroën tvrdě pracuje na sesterském modelu DS3 R5. Homologace již byla několikrát odsunuta, poslední datum je 1. dubna, některé zdroje ale hovoří až o 1. květnu. Tento čas je potřebný pro další zlepšení auta. Obě auta sice byla vyvíjena v rámci Peugeot Sportu, avšak finální úpravy si provede Citroën Racing sám. Nakonec v konkurenčním prostředí půjde o přímé rivaly.
Podle dostupných zpráv měl už Citroën prodat 30 aut této specifikace. To je působivé číslo, samotný Citroën chtěl prodat 25 aut, svůj cíl tedy již překročil. První soutěží ve světovém šampionátu tak pro DS3 R5 bude s největší pravděpodobností až červnová Rally Sardinie.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?