Jen několik málo kilometrů před cílem skončila Rally Mexiko pro Krise Meekea ne tak, jak si představoval. I tak si ale ze zámoří odváží spoustu pozitivních věcí.
Plán Krise Meekea pro Mexiko byl jasný: Severní Ir chtěl ve Střední Americe sbírat zkušenosti a dále si zvykat na DS3 WRC. To se mu nepodařilo už zkraje rally: "Moje strategie byla celkem stejná jako ta ve Švédsku. Jel jsem si svoje tempo, aniž bych se staral o časy ostatních," řekl Kris Meeke v pátek.
Před RZ8 se mu dokonce podařilo dostat na slušné čtvrté místo, hned na RZ8 ale těsně před cílem chyboval. "Na RZ8 jsme v jedné zatáčce trefili mostek. Prasklo tam rameno zavěšení. Snažili jsme se jet dále, ale bylo lepší zastavit." V sobotu se do soutěže vrátil a pokračoval v dílčích solidních výsledcích. Na RZ18 dosáhl svého prvního nejrychlejšího času na RZ v barvách továrního týmu Citroënu. Do konce dne se propracoval až na deváté místo, které mu patřilo i v průběhu celého posledního dne.
"Na Power Stage jsem měl dobrý rozpis a byl jsem v dobré stopě, trefil jsem ale kámen na vnitřní straně zatáčky. Byl jsem první na trati a nemohl jsem tomu zabránit." Po nárazu se jeho auto roztočilo. Pravé přední zavěšení bylo poničeno, a tak Meeke nemohl pokračovat do cíle. I přes takto pozdní výpadek se ale Meeke za soutěží neohlíží trpce. "Udělal jsem velké pokroky. Citroënu DS3 WRC rozumím lépe a můžu své tempo na zkouškách lépe přizpůsobovat. Nedojet do cíle je frustrující, ale z této rally si toho můžu odvést hodně pozitivního," zakončil optimisticky.
Šéf týmu, Yves Matton, svému svěřenci nic nevyčítal: "Pro Krise bylo těžké se poprvé v životě zúčastnit této těžké rally. Víme, že naše posádky jsou porovnatelně nezkušené. Za to jsme dnes dost zaplatili, ale to nic nemění na jejich potenciálu," řekl Belgičan pro Sonntagabend.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?