Jen několik málo kilometrů před cílem skončila Rally Mexiko pro Krise Meekea ne tak, jak si představoval. I tak si ale ze zámoří odváží spoustu pozitivních věcí.
Plán Krise Meekea pro Mexiko byl jasný: Severní Ir chtěl ve Střední Americe sbírat zkušenosti a dále si zvykat na DS3 WRC. To se mu nepodařilo už zkraje rally: "Moje strategie byla celkem stejná jako ta ve Švédsku. Jel jsem si svoje tempo, aniž bych se staral o časy ostatních," řekl Kris Meeke v pátek.
Před RZ8 se mu dokonce podařilo dostat na slušné čtvrté místo, hned na RZ8 ale těsně před cílem chyboval. "Na RZ8 jsme v jedné zatáčce trefili mostek. Prasklo tam rameno zavěšení. Snažili jsme se jet dále, ale bylo lepší zastavit." V sobotu se do soutěže vrátil a pokračoval v dílčích solidních výsledcích. Na RZ18 dosáhl svého prvního nejrychlejšího času na RZ v barvách továrního týmu Citroënu. Do konce dne se propracoval až na deváté místo, které mu patřilo i v průběhu celého posledního dne.
"Na Power Stage jsem měl dobrý rozpis a byl jsem v dobré stopě, trefil jsem ale kámen na vnitřní straně zatáčky. Byl jsem první na trati a nemohl jsem tomu zabránit." Po nárazu se jeho auto roztočilo. Pravé přední zavěšení bylo poničeno, a tak Meeke nemohl pokračovat do cíle. I přes takto pozdní výpadek se ale Meeke za soutěží neohlíží trpce. "Udělal jsem velké pokroky. Citroënu DS3 WRC rozumím lépe a můžu své tempo na zkouškách lépe přizpůsobovat. Nedojet do cíle je frustrující, ale z této rally si toho můžu odvést hodně pozitivního," zakončil optimisticky.
Šéf týmu, Yves Matton, svému svěřenci nic nevyčítal: "Pro Krise bylo těžké se poprvé v životě zúčastnit této těžké rally. Víme, že naše posádky jsou porovnatelně nezkušené. Za to jsme dnes dost zaplatili, ale to nic nemění na jejich potenciálu," řekl Belgičan pro Sonntagabend.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.