Jen několik málo kilometrů před cílem skončila Rally Mexiko pro Krise Meekea ne tak, jak si představoval. I tak si ale ze zámoří odváží spoustu pozitivních věcí.
Plán Krise Meekea pro Mexiko byl jasný: Severní Ir chtěl ve Střední Americe sbírat zkušenosti a dále si zvykat na DS3 WRC. To se mu nepodařilo už zkraje rally: "Moje strategie byla celkem stejná jako ta ve Švédsku. Jel jsem si svoje tempo, aniž bych se staral o časy ostatních," řekl Kris Meeke v pátek.
Před RZ8 se mu dokonce podařilo dostat na slušné čtvrté místo, hned na RZ8 ale těsně před cílem chyboval. "Na RZ8 jsme v jedné zatáčce trefili mostek. Prasklo tam rameno zavěšení. Snažili jsme se jet dále, ale bylo lepší zastavit." V sobotu se do soutěže vrátil a pokračoval v dílčích solidních výsledcích. Na RZ18 dosáhl svého prvního nejrychlejšího času na RZ v barvách továrního týmu Citroënu. Do konce dne se propracoval až na deváté místo, které mu patřilo i v průběhu celého posledního dne.
"Na Power Stage jsem měl dobrý rozpis a byl jsem v dobré stopě, trefil jsem ale kámen na vnitřní straně zatáčky. Byl jsem první na trati a nemohl jsem tomu zabránit." Po nárazu se jeho auto roztočilo. Pravé přední zavěšení bylo poničeno, a tak Meeke nemohl pokračovat do cíle. I přes takto pozdní výpadek se ale Meeke za soutěží neohlíží trpce. "Udělal jsem velké pokroky. Citroënu DS3 WRC rozumím lépe a můžu své tempo na zkouškách lépe přizpůsobovat. Nedojet do cíle je frustrující, ale z této rally si toho můžu odvést hodně pozitivního," zakončil optimisticky.
Šéf týmu, Yves Matton, svému svěřenci nic nevyčítal: "Pro Krise bylo těžké se poprvé v životě zúčastnit této těžké rally. Víme, že naše posádky jsou porovnatelně nezkušené. Za to jsme dnes dost zaplatili, ale to nic nemění na jejich potenciálu," řekl Belgičan pro Sonntagabend.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.