Jen několik málo kilometrů před cílem skončila Rally Mexiko pro Krise Meekea ne tak, jak si představoval. I tak si ale ze zámoří odváží spoustu pozitivních věcí.
Plán Krise Meekea pro Mexiko byl jasný: Severní Ir chtěl ve Střední Americe sbírat zkušenosti a dále si zvykat na DS3 WRC. To se mu nepodařilo už zkraje rally: "Moje strategie byla celkem stejná jako ta ve Švédsku. Jel jsem si svoje tempo, aniž bych se staral o časy ostatních," řekl Kris Meeke v pátek.
Před RZ8 se mu dokonce podařilo dostat na slušné čtvrté místo, hned na RZ8 ale těsně před cílem chyboval. "Na RZ8 jsme v jedné zatáčce trefili mostek. Prasklo tam rameno zavěšení. Snažili jsme se jet dále, ale bylo lepší zastavit." V sobotu se do soutěže vrátil a pokračoval v dílčích solidních výsledcích. Na RZ18 dosáhl svého prvního nejrychlejšího času na RZ v barvách továrního týmu Citroënu. Do konce dne se propracoval až na deváté místo, které mu patřilo i v průběhu celého posledního dne.
"Na Power Stage jsem měl dobrý rozpis a byl jsem v dobré stopě, trefil jsem ale kámen na vnitřní straně zatáčky. Byl jsem první na trati a nemohl jsem tomu zabránit." Po nárazu se jeho auto roztočilo. Pravé přední zavěšení bylo poničeno, a tak Meeke nemohl pokračovat do cíle. I přes takto pozdní výpadek se ale Meeke za soutěží neohlíží trpce. "Udělal jsem velké pokroky. Citroënu DS3 WRC rozumím lépe a můžu své tempo na zkouškách lépe přizpůsobovat. Nedojet do cíle je frustrující, ale z této rally si toho můžu odvést hodně pozitivního," zakončil optimisticky.
Šéf týmu, Yves Matton, svému svěřenci nic nevyčítal: "Pro Krise bylo těžké se poprvé v životě zúčastnit této těžké rally. Víme, že naše posádky jsou porovnatelně nezkušené. Za to jsme dnes dost zaplatili, ale to nic nemění na jejich potenciálu," řekl Belgičan pro Sonntagabend.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.