Po Rally Monte Carlo zradila Mikka Hirvonena technika i v Mexiku. Nakonec si náladu zlepšil alespoň trochu v Power Stage.
Mikku Hirvonenovi se po jeho návratu k Fordu lepí smůla na paty. Na Rally Mexiko se letos už podruhé postaral špatný alternátor o výpadek jezdce ze soutěže, v Mexiku ale narozdíl od Monte Carla platilo pravidlo Rally2, a tak se do soutěže mohl vrátit poté, co musel v pátek před osmou RZ svoji Fiestu RS WRC odstavit. Tou dobou byl Fin na slušném třetím místě.
"Do té doby jsme jeli dobrou rally, takže bylo velkým zklamáním, že tento den tak skončil," řekl Mikko Hirvonen v pátek večer. I tak ale soutěžák vidí pozitivní tendence. "Zkusili jsme nějaké změny v nastavení, s ovládáním auta jsem byl hodně spokojený - což bylo vidět i na časech, když jsme se přiblížili druhému místu. Poté, co začla stoupat teplota v alternátoru, byl náš den před RZ8 ukončen."
Fiestu RS WRC Mikko Hirvonen moc dobře zná z dřívějšího několikaletého působení u M-Sportu
V sobotu se ale na mexické tratě vrátil a pokračoval ve svých konstantních výkonech, když zajel několik času v TOP3, které dokazují, že si na Fiestu rychle opět zvykl. To pak pokračovalo i v neděli, když na Power Stage dojel třetí, hned za oběma VW. Celkově bral ještě body za osmé místo. "Byla opravdu škoda, že jsme měli v pátek ten problém, ale tak to občas chodí. Určitě bychom mohli bojovat o podium a dokonce by bylo možné i druhé místo, i tak si z této rally můžeme odvést hodně pozitivního."
"Věřím, že v průběhu sezony budeme moci zabojovat. V minulých dnech jsme na autě vyzkoušeli nějaké věci a s tím, co jsme se naučili, jsem spokojený. Máme také nějaké nápady na další zlepšení. Před následujícím testem můžeme auto dále vylepšit a pak být na všech soutěžích hrozbou," zakončil Fin.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?