Elfyn Evans se toho v Mexiku nejen hodně naučil, ale díky své konstantní jízdě si vyjel také velmi slušný výsledek.
Z Elfyna Evanse se pomalu stává příkladný student M-Sportu. 25letý jezdec ve své první sezoně ve Fiestě RS WRC ukazuje konstantní výkony. Welšan, pro kterého má být letošní sezona učednickou, si v Mexiku dojel pro pěkné čtvrté místo a získal tak svůj nejlepší výsledek ve WRC. Mladík nikdy nezajížděl časy špičky, na druhou stranu se narozdíl od spousty svých zkušenějších kolegů vyvaroval chyb. V cíli se tak mohl radovat z 12 bodů do průběžného pořadí, ve kterém je aktuálně na pátém místě.
"Čtvrté místo jsem určitě nečekal. Dojet do cíle vzledem k tak malým zkušenostem, které na podobným zkouškách mám a vzhledem ke skutečnosti, že tolik lidí vypadlo, je dobrým výkonem. Na některých zkouškách jsme ukázali silný výkon a v průběhu víkendu jsme poznali oblasti, ve kterých se můžeme zlepšit. Je to část procesu učení se. Teď už se opravdu těším do Portugalska," říká Elfyn Evans.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.