Mikko Hirvonen prozradil, že za jeho odstoupením z páteční velmi pěkně rozjeté etapy může problém s alternátorem. Stejný problém ho donutil vzdát v průběhu poslední RZ i Rally Monte Carlo.
Problémy Mikka Hirvonena začaly už ve druhém průjezdu dlouhé RZ El Chocolate (přibližně v její polovině). "Měli jsme opět problém s alternátorem. Posledních 18 km jsem odjel s varováním [varovná kontrolka]," říká Fin pro wrc.com.
"Bohužel napětí v baterii také klesalo. Tuto RZ to vydrželo, ale když jsme se pak snažili pokračovat v RZ8, tak nám po třech kilometrech došla energie. Opravdu se na to musíme podívat. Zvláště teď, když jsme měli prá podobných problémů, tak opravdu musíme najít řešení."
Mikko Hirvonen za volantem Fiesty RS WRC v roce 2011
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?