Mikko Hirvonen prozradil, že za jeho odstoupením z páteční velmi pěkně rozjeté etapy může problém s alternátorem. Stejný problém ho donutil vzdát v průběhu poslední RZ i Rally Monte Carlo.
Problémy Mikka Hirvonena začaly už ve druhém průjezdu dlouhé RZ El Chocolate (přibližně v její polovině). "Měli jsme opět problém s alternátorem. Posledních 18 km jsem odjel s varováním [varovná kontrolka]," říká Fin pro wrc.com.
"Bohužel napětí v baterii také klesalo. Tuto RZ to vydrželo, ale když jsme se pak snažili pokračovat v RZ8, tak nám po třech kilometrech došla energie. Opravdu se na to musíme podívat. Zvláště teď, když jsme měli prá podobných problémů, tak opravdu musíme najít řešení."
Mikko Hirvonen za volantem Fiesty RS WRC v roce 2011
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?