Mikko Hirvonen prozradil, že za jeho odstoupením z páteční velmi pěkně rozjeté etapy může problém s alternátorem. Stejný problém ho donutil vzdát v průběhu poslední RZ i Rally Monte Carlo.
Problémy Mikka Hirvonena začaly už ve druhém průjezdu dlouhé RZ El Chocolate (přibližně v její polovině). "Měli jsme opět problém s alternátorem. Posledních 18 km jsem odjel s varováním [varovná kontrolka]," říká Fin pro wrc.com.
"Bohužel napětí v baterii také klesalo. Tuto RZ to vydrželo, ale když jsme se pak snažili pokračovat v RZ8, tak nám po třech kilometrech došla energie. Opravdu se na to musíme podívat. Zvláště teď, když jsme měli prá podobných problémů, tak opravdu musíme najít řešení."
Mikko Hirvonen za volantem Fiesty RS WRC v roce 2011
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?