Severní Ir věří, že za jeho včerejší odstoupení mohla smůla. Ze zdánlivě neškodného incidentu se totiž vyklubalo utržené kolo.
Jezdec Citroënu jede v Mexiku poprvé a v průběžném pořadí mu patřilo 4. místo, ale na RZ 8 - Las Minas (15 km) - musel odstoupit. "Na předchozí zkoušce jsem se cítili dobře a začal jsem v dobrém rytmu. Jel jsem zlehka a pak v úzké pasáži na druhý rychlostní stupeň přišel horizont, když jsem přidal plyn, auto trošku sklouzlo mimo trať."
"Zlehka jsme do něčeho narazili, ani nevím do čeho. Bohůžel vzadu se v důsledku nárazu něco uvolnilo a kolo začalo vlát za autem. Bohůžel, byli jsme velmi blízko cíle. Bylo to nešťastné, stalo se to ve velmi úzké pasáži. Na této rally stačí malý dotek a můžete něco zničit. Takto jsem nechtěl dopadnout."
Kris Meeke se v sobotu do soutěže vrátí v rámci systému Rally2, po pátku byl 13.: "Jasně, pozice nebude optimální. Dnes jsme ale projeli všechny zkoušky. Rychlost se zlepšovala a zítra znovu vyjedeme, abychom získali zkušenosti."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?