Nor Andreas Mikkelsen řekl, že za jeho včerejší nehodou, po které musel z první etapy Mexické rally odstoupit, stála chyba v rozpisu.
Jezdec týmu Volkswagen Motorsport II tento víkend v Mexiku debutuje. Hned ve druhé RZ páteční etapy, El Chocolate, měřící 44 km, však na 22. km chyboval. "V podstatě jsem měl jednu poznámku, která byla až moc pozitivní pro zatáčku na druhý rychlostní stupeň. Takže jsem přijel až moc rychle a zatáčka utahovala více, než jsem očekával. Trefili jsme nějaké kameny na vnějšku, které poničily naše levé zadní kolo a poté jsme to museli odstavit," říká Andreas Mikkelsen pro wrc.com.
"Do tohoto bodu jsem si rally opravdu užíval. Když se ale něco takového stane, tak je to trochu prohra. Někdy máte štěstí a někdy zase ne." V pátek tedy Mikkelsen, který na minulé soutěži ve Švédsku předvedl velice slušnou jízdu, ujel pouhých 32 závodních km z plánovaných 148, a tak se dnes chce hlavně učit. "Je to škoda, ale zítra budeme zpět v rámci pravidel Rally2. Teď chceme získat tolik zkušeností, kolik jen bude možných, abychom zde na to příští rok mohli tlačit."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.