Dnes se v Mexiku jel shakedown, na kterém byl o více než jednu vteřinu nejrychlejší tovární jezdec VW a současný vedoucí muž tabulky, Jari-Matti Latvala.
Nejrychlejším jezdcem na 6,27 km dlouhé speciálce byl pilot VW, Jari-Matti Latvala. Druhý čas zajel Kris Meeke z Citroënu, ovšem na Latvalu ztratil 1,1s. Jak už jsme se ale v minulosti několikrát mohli přesvědčit, tak výsledky shakedownu nejsou nijak směrodatné po vývoj soutěže samotné.
Výsledky shakedownu Rally Mexiko:
1. Latvala/ Anttila, Volkswagen 3:53,62. Meeke/Nagle, Citroën 3:54,73. Ogier/Ingrassia, Volkswagen 3:55,64. Mikkelsen/Markkula, Volkswagen 3:57,15. Östberg/ Andersson, Citroën 3:57,26. Hirvonen/Lehtinen, Citroën 3:58,27. Neuville/Gilsoul, Hyundai 4:00,18. Kubica/Szczepaniak , Ford 4:01,59. Atkinson/Prevot, Hyundai 4:02,810. Guerra/Rozada, Ford 4:04,411. Prokop/Tomanek, Ford 4:10,512. Evans/Barrit, Ford 4:11,4
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?