Chris Atkinson má na Mexickou rally dobré vzpomínky - v roce 2008 dojel druhý, vloni předvedl hezkou stíhací jízdu. Australan popisuje, co v této soutěži hraje roli.
"Už se moc těším na můj první start s týmem Hyundai Shell WRT v Mexiku. V minulosti jsem už v Mexiku zaznamenal pár dobrých výsledků včetně mého druhého místa z roku 2008. Na zdejší soutěž mám tudíž skvělé vzpomínky, stejně tak na místní fanoušky. Je to unikátní rally ve vysokých nadmořských výškách s členitým terénem, což představuje pro auta i jezdce velikou výzvu.
V Mexiku je důležité, aby byl jezdec v dobré fyzické kondici. Já jsem trénoval v pravé poledne doma v Austrálii, to znamená za teplot zhruba 35 °C. Také jsem šel do sauny a tam cvičil, abych byl na soutěž maximálně připraven. Důležité bude dostat auto do cíle bez problémů. Pokud dojedeme, myslím, že to bude dobrý výsledek. Je to první šotolinová rally roku a bude zajímavé sledovat, jak si i20 WRC vede," říká před startem Chris Atkinson.
Na cestě za druhým místem v Mexiku 2008 se Subaru Impreza WRC
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?