Rally Mexiko je první ze šesti soutěží v řadě, které se jednou na šotolině. Pro celý tým Hyundai je tento povrch zatím velkou neznámou. Celý tým tedy netrpělivě očekává úvodní představení na povrchu, který v MS dominuje.
Přípravy Hyundai na Mexiko započaly již minulý rok testy ve španělské Almerii. Před odletem do Střední Ameriky se celý tým ještě jednou na jih poloostrova vrátil a provedl další test. Thierry Neuville se zde svezl s i20 WRC poprvé na šotolině.
"Auto se chovalo dobře, zvládli jsme odjet spoustu kilometrů a nalezli jsme nastavení pro soutěž. Jde hlavně o to, abychom zvládli soutěž bez větších zaváhání a poskytli tak týmu co možná nejvíc informací, které pomohou při následném vývoji vozu," říká Belgičan, který zde slavil před rokem díky druhému místu svoje první podium v MS.
Vrátí se letos Thierry v Mexiku na stupně vítězů?
I díky tomu patří tato soutěž k jeho oblíbeným v MS: "Už se nemohu dočkat, až opět pojedeme v Mexiku. Je to opravdu fantastiacká rally, na které budu vždy rád startovat. Fakt, že jsem zde získal svoje první podium v MS jen podtrhuje, jak moc oblíbená tato soutěž je."
Šéf týmu, Michel Nandan, se také těší, až uvidí výsledky své doposud pouze testovací práce: "Na Mexiko jsme se připravovali na testech na jihu Španělska. Pořád je to ale jen simulace na tuto specifickou soutěž. Mexiko je první letní soutěž roku, kde se hodně práší. Bude zajímavé sledovat, jak se bude auto chovat. Stejně jako dvě předešlé soutěže pro nás Mexiko představuje další vývojový krok s i20 WRC. Cíle jsou stejné: S oběma vozy dojet do cíle."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?