Rally Mexiko je první ze šesti soutěží v řadě, které se jednou na šotolině. Pro celý tým Hyundai je tento povrch zatím velkou neznámou. Celý tým tedy netrpělivě očekává úvodní představení na povrchu, který v MS dominuje.
Přípravy Hyundai na Mexiko započaly již minulý rok testy ve španělské Almerii. Před odletem do Střední Ameriky se celý tým ještě jednou na jih poloostrova vrátil a provedl další test. Thierry Neuville se zde svezl s i20 WRC poprvé na šotolině.
"Auto se chovalo dobře, zvládli jsme odjet spoustu kilometrů a nalezli jsme nastavení pro soutěž. Jde hlavně o to, abychom zvládli soutěž bez větších zaváhání a poskytli tak týmu co možná nejvíc informací, které pomohou při následném vývoji vozu," říká Belgičan, který zde slavil před rokem díky druhému místu svoje první podium v MS.
Vrátí se letos Thierry v Mexiku na stupně vítězů?
I díky tomu patří tato soutěž k jeho oblíbeným v MS: "Už se nemohu dočkat, až opět pojedeme v Mexiku. Je to opravdu fantastiacká rally, na které budu vždy rád startovat. Fakt, že jsem zde získal svoje první podium v MS jen podtrhuje, jak moc oblíbená tato soutěž je."
Šéf týmu, Michel Nandan, se také těší, až uvidí výsledky své doposud pouze testovací práce: "Na Mexiko jsme se připravovali na testech na jihu Španělska. Pořád je to ale jen simulace na tuto specifickou soutěž. Mexiko je první letní soutěž roku, kde se hodně práší. Bude zajímavé sledovat, jak se bude auto chovat. Stejně jako dvě předešlé soutěže pro nás Mexiko představuje další vývojový krok s i20 WRC. Cíle jsou stejné: S oběma vozy dojet do cíle."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.