Od doby, kdy byl oznámen vstup Citroënu do WTCC se spekuluje o jeho odchodu z WRC. Yves Matton teď ale znovu zdůraznil, že mají dlouhodobý kontrakt s Abú Dhabí, který jim zajišťuje setrvání v tomto sportu.
Yves Matton už musí být z neustálých otázek týkajících se budoucnosti týmu Citroën ve WRC nervózní. "Máme smlouvu s Abú Dhabí na roky 2014 a 2015. Je zde také opce na další dva roky," říká týmový šéf Citroënu. Zatímco se Citroën připravuje na vstup do MS cestovních vozů, tak je velkou otázkou, jak probíhá vývoj rallyové DS3 WRC. Dle mnohých pozorovatelů, totiž ve Francii o vývoj nové generace vozu WRC už zájem nemají.
Dle mnohých ale mohou začít práce na tomto projektu až po úspěšném vstupu na okruhy, aby tak po vypršení homologace stávajících vozů specifikace WRC mohl být připraven nový speciál. Do té doby by také měli mít za sebou velice důležité roky své kariéry Mads Ostberg a Kris Meeke. Citroën ústy Mattona pro příští rok očekává vítězný pár jezdců: "Letos nám nejde o šampionát. Mám plán do budoucna, kdy budou naši jezdci na úrovni, na kterou je chci dostat."
Díky penězům z Abu Dhabi zůstane Citroën ve WRC
My ovšem dodáváme, že je stále třeba mít na paměti finanční situaci celého koncernu PSA. Tu by ale měl zlepšit majetkový vstup čínského Dongfengu a zvýšení základního kapitálu i za přispění francouzské vlády až o 4 miliardy Eur.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.