Australan Chris Atkinson se již nemůže dočkat svého startu s Hyundai i20 WRC na Rally Mexiko. Dobrým výkonem by se rád doporučil pro další starty.
Chris Atkinson už odpočívá poslední dni před tím, že se v Mexiku vrátí za volant vozu WRC. Australan se s Juhou Hänninenem a Danim Sordem bude střídat na pozici týmové dvojky Hyundai. Zatímá má kromě Mexika jistý ještě start v Austrálii. Bývalý tovární jezdec Subaru doufá, že přijdou další starty, navíc když od Portugalska Hyundai přidává třetí auto.
Důvod volby Hyundai pro Mexiko je při pohledu na statistiky jasný: 'Atko' zde dojel v roce 2008 do cíle na druhém místě, vloni byl šestý. Rok 2008 je zatím posledním rokem, kdy Chris jezdil pravidelně v MS. Když pomineme půlku sezony s Mini v roce 2012, tak od té doby stále čeká na pořádnou šanci, ta teď možná přichází: "Mám před sebou ještě hodně let a jsem hodně motivovaný.
Když musíte sedět doma a nemůžete jezdit, tak si opravdu uvědomíte, co vlastně chcete. Já vím, že chci být bezpodmínečně ve WRC. Moc rád bych jel další soutěže. Snad dobrý výsledek z Mexika zvýší moje šance," říká 34 letý jezdec. Na soutěž se připravoval v rámci šotolinového testu na jihu Španělska.
V roce 2012 odjel Chris polovinu sezony s Mini John Cooper Works WRC
O potenciálu i20 WRC jezdec nepochybuje: "Auto je pořád lepší a lepší, což je skvělé. Tým pracuje na plný plyn, aby auto vylepšil. Už po dvou soutěžích jsme udělali krok vpřed. V Mexiku chceme dojet s oběma vozy do cíle, získat body a zkušenosti. To by bylo opravdu cool."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?