Aaron Burkart by se měl s pomocí Hankooku pokusit o návrat do MS v automobilových soutěžích. V plánu by měl mít 6 soutěží v MS ve voze Ford Fiesta RS WRC.
V MS zažíváme kromě návratu značek také návrat více výrobců pneumatik. Kromě Michelinu, DMACKu a Pirelli se do WRC snaží dostat také Hankook. Podle zpráv z Německa se snaží připravit program ve WRC Aaron Burkart. Němec pojede na pneumatikách Hankook.
"Je pravdou, že vedeme intenzivní jednání a rádi bychom spolupracovali s Aaronem Burkartem," prozradil šéf Hankooku pro rally, Mike Patterson pro 'Motorsport Aktuell'. Bývalý Juniorský mistr světa by měl v brzké době testovat vůz, který bude obut na pneumatikách Hankook.
Pokud by se nakonec obě strany opravdu domluvily, tak čeká Aarona s Fordem Fiesta RS WRC minimálně 6 evropských soutěží MS. Naposledy jsme viděli Burkarta v MS v roce 2011 s Fordem Fiesta RS WRC v Německu a poté ještě ve Španělsku s verzí S2000.
Burkart s Fiestou S2000 na Rally Bohemia v roce 2011
Hankook v letech 2009 a 2010 podporoval v IRC nýnějšího jezdce továrního Volkswagenu, Andresase Mikkelsena, fotky připomínající tento projekt naleznete pod článkem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?