V Mexiku bude poprvé za volantem Hyundai i20 WRC v rámci soutěže MS Chris Atkinson. Stane se tak čtvrtým jezdcem, který bude letošní novinku vodit po tratích MS. Hyundai zvolil v MS už téměř zapomenutou strategii střídání jezdců.
V červenci minulého roku se k týmu Hyundai připojil Chris Atkinson na pozici vývojového a testovacího jezdce. Tehdy se stal po Juhu Hänninenovi a Bryanu Bouffierovi už třetím jezdcem týmu, který se měl postarat o vývoj i20 WRC. V Mexiku (6. - 9. března) se poprvé představí v továrním týmu Hyundai na tratích soutěže MS.
"V Mexiku už jsem získal pár dobrých výsledků, mimo jiné i můj nejlepší - v roce 2008 jsem zde vyjel 2. místo. Tomu odpovídají i moje skvělé vzpomínky na tuto rally. Je mi jasné, že se postarám o šotolinovou premiéru Hyundai i20 WRC, na což se velmi těším," říká Chris Atkinson.
Hyundai tak pokračuje ve své strategii, kdy chce ve druhém autě prostřídat co nejvíc jezdců, aby obdržel co nejvíc různých názorů na auto. V Monte Carlu jel Dani Sordo, ve Švédsku se představí Juho Hänninen.
V Mexiku se Atkinsonovi vždy dařilo
"Po Rally Monte Carlo jsme museli učinit rozhodnutí a podle nás je Chris správnou volbou pro naši první šotolinovou rally. Soutěž zná velmi dobře a vloni nás zaujal svým tempem v Mexiku. Mimo to byl Chris triumfem při vývoji i20 WRC. Určitě si zaslouží být členem týmu," řekl k rozhodnutí šéf týmu, Michel Nandan.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?