V Mexiku bude poprvé za volantem Hyundai i20 WRC v rámci soutěže MS Chris Atkinson. Stane se tak čtvrtým jezdcem, který bude letošní novinku vodit po tratích MS. Hyundai zvolil v MS už téměř zapomenutou strategii střídání jezdců.
V červenci minulého roku se k týmu Hyundai připojil Chris Atkinson na pozici vývojového a testovacího jezdce. Tehdy se stal po Juhu Hänninenovi a Bryanu Bouffierovi už třetím jezdcem týmu, který se měl postarat o vývoj i20 WRC. V Mexiku (6. - 9. března) se poprvé představí v továrním týmu Hyundai na tratích soutěže MS.
"V Mexiku už jsem získal pár dobrých výsledků, mimo jiné i můj nejlepší - v roce 2008 jsem zde vyjel 2. místo. Tomu odpovídají i moje skvělé vzpomínky na tuto rally. Je mi jasné, že se postarám o šotolinovou premiéru Hyundai i20 WRC, na což se velmi těším," říká Chris Atkinson.
Hyundai tak pokračuje ve své strategii, kdy chce ve druhém autě prostřídat co nejvíc jezdců, aby obdržel co nejvíc různých názorů na auto. V Monte Carlu jel Dani Sordo, ve Švédsku se představí Juho Hänninen.
V Mexiku se Atkinsonovi vždy dařilo
"Po Rally Monte Carlo jsme museli učinit rozhodnutí a podle nás je Chris správnou volbou pro naši první šotolinovou rally. Soutěž zná velmi dobře a vloni nás zaujal svým tempem v Mexiku. Mimo to byl Chris triumfem při vývoji i20 WRC. Určitě si zaslouží být členem týmu," řekl k rozhodnutí šéf týmu, Michel Nandan.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?