20 let po svém vítězství v soutěži Rally Monte Carlo je opět na startu a dokonce za volantem vozu WRC, to je neskutečná vizitka Francoise Delecoura.
Ve věku 51 let se opět Francois Delecour postaví na start soutěže WRC. V Monaku pojede s Fordem Fiesta RS WRC připravovaným britským týmem M-Sport. Vítěz zdejší soutěže z roku 1994 přitom na startu není až takovým nováčkem, protože už v roce 2012 jel s Fordem Fiesta RS WRC. Také tehdy jel v barvách rumunské turistické kanceláře.
"Rally Monte Carlo je jednoduše neuvěřitelná. Pro mě je to neobyčejně důležita rally. Je v tom něco magického, být opět na startu této rally. Pokud se týče mé hlavy, tak jsem v dobré formě," nepochybuje nestárnoucí Francouz.
"Tato rally ale pro mě představuje velkou výzvu. Pokusím se zajet dobrý výsledek." Před dvěma lety zajel hostující Delecour 6. místo, podobný výsledek by chtěl docílit i letos. "Znám tuto soutěž opravdu dobře, vždyť už jsem ji 18 krát jel. Pokud se týká počasí, tak se může stát cokoliv. Pokud by byl sníh a led, tak by bylo jednodušší udělat chybu. Jedno je jisté, je to neskutečně obtížná soutěž."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.