Pontus Tidemand si dokázal zajistit rozpočet pro start ve Švédské rally s vozem Ford Fiesta RS WRC. Švéd se tak pokusí dokončit práci, kterou vloni kvůli stávkující technice dokončit nemohl.
Ve Švédsku 2013 byl po RZ3 na skvělém 4. místě mladík Pontus Tidemand. V průběhu dne jej sice přeskočili oba jezdci M-Sportu (Ostberg a Novikov), nicméně i 6. místo v absolutním pořadí po první etapě bylo skvělé. Jenže v sobotu ráno selhala technika - konkrétně motor u Fordu Fiesta RS WRC.
I tak byl rok 2013 pro Švéda úspěšný, když se stal Juniorským mistrem světa. Start ve Švédsku si Pontus dlouho zajišťoval, než sehnal potřebný obnos. Auto mu bude servisovat přímo M-Sport: "Jsem opravdu rád, že se mi to [rozpočet] povedlo dát na poslední chvíli dohromady.
Teoreticky bychom se mohli dočkat Pontuse Tidemanda ve Švédsku i v továrním týmu M-Sport
Je to skoro jako sen soupeřit s nejlepšími jezdci na světě na domácí soutěži, kde se mi dostává takové podpory. Velmi moc děkuji všem kolem mě, kteří mi pomohli splnit tento sen." Nakonec Tidemand dodal, že umístění v TOP5 by mohlo být dobrým cílem pro letošní rok.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.