Pontus Tidemand si dokázal zajistit rozpočet pro start ve Švédské rally s vozem Ford Fiesta RS WRC. Švéd se tak pokusí dokončit práci, kterou vloni kvůli stávkující technice dokončit nemohl.
Ve Švédsku 2013 byl po RZ3 na skvělém 4. místě mladík Pontus Tidemand. V průběhu dne jej sice přeskočili oba jezdci M-Sportu (Ostberg a Novikov), nicméně i 6. místo v absolutním pořadí po první etapě bylo skvělé. Jenže v sobotu ráno selhala technika - konkrétně motor u Fordu Fiesta RS WRC.
I tak byl rok 2013 pro Švéda úspěšný, když se stal Juniorským mistrem světa. Start ve Švédsku si Pontus dlouho zajišťoval, než sehnal potřebný obnos. Auto mu bude servisovat přímo M-Sport: "Jsem opravdu rád, že se mi to [rozpočet] povedlo dát na poslední chvíli dohromady.
Teoreticky bychom se mohli dočkat Pontuse Tidemanda ve Švédsku i v továrním týmu M-Sport
Je to skoro jako sen soupeřit s nejlepšími jezdci na světě na domácí soutěži, kde se mi dostává takové podpory. Velmi moc děkuji všem kolem mě, kteří mi pomohli splnit tento sen." Nakonec Tidemand dodal, že umístění v TOP5 by mohlo být dobrým cílem pro letošní rok.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?