Hlavní náplní sezony 2014 pro Craiga Breena je účast v šampionátu ERC s vozem Peugeot 208 T16. Auto ale zatím stále není hotové, a tak dostal Ir šanci, aby se svezl i s WRC.
Tovární jezdec Peugeotu, Craig Breen, usedne do vozu WRC - ve Švédsku se sveze s Fordem Fiesta RS WRC. Půjde o jeho premiéru: "Je skvělé, že mi Peugeot umožnil využít tuto šanci. Nabídku jet s WRC jsem nechtěl odmítnout," děkuje svému zaměstnavateli jezdec. "Už jako malý jsem o tom snil."
23 letý soutěžák, který vloni obsadil v ERC 3. příčku, se letos pokusí získat titul mistra Evropy s vozem Peugeot 208 T16. Jenže R5 od Peugeotu bude homologovaná až v březnu: "Letos se plně koncentrujeme na ME a tolik očekávaný debut vozu 208 T16."
Breen si také musel sehnat nového spolujezdce, protože vloni jej navigoval Paul Nagle, který se ale vrací ke Krisu Meekeovi. Nově tak bude vedle něj usedat Scott Martin (ex Wilson a Al-Quassimi).
Breen dostal od Peugeotu svolení ke svezení s WRC, zvláštní je, že mu nedomluvili start s Citroënem DS3 WRC
Ve Švédsku tak uvidíme ve Fiestach RS WRC tři bývalé Juniorské mistry. Kromě Breena a Elfyna Evanse, který pojede za tým M-Sport celou sezonu, pojede ve Švédsku 'loňský zázrak' [v sobotu odstupoval pro poruchu motoru z 6. místa], Pontus Tiedemand.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?