Na start Rally Monte Carlo se postaví také Francois Delecour, který tuto soutěž vyhrál v roce 1994. Jeho cílem za volantem Fordu Fiesta RS WRC je výsledek v TOP5.
Francoise Delecoura vrcholová rally baví i v 51 letech a v lednu zkusí slavnou Rally Monte Carlo. Ford Fiesta RS WRC mu bude připravovat přímo britský M-Sport. Francouz si Monte vyzkoušel naposledy před dvěma lety. Tehdy ho sponzoroval rumunský Turistický úřad a stejně tomu bude i v roce 2014. V roce 2012 překvapil, když tento jezdec, který ve své kariéře vyhrál čtyři soutěže MS, dojel šestý.
V roce 2012 dojel Francois na Monte šestý
Také tentokrát si na sedadlo spolujezdce sedne Dominique Savignoni. A jaký je jejich cíl? "Realisticky vzato se budu snažit, abych dojel pátý, i když je to velká výzva," řekl Francois Delecour pro server Maxrally. "Minimálně můžeme z předních jezdců vypustit Sébastiena Loeba. Díky tomu jsem získal už jedno místo," dodává s úsměvem.
"Věřím, že také na Hyundai budou velké nároky, aby byli ve svém prvním Monte konkurenceschopní. Známe tedy naše přímé rivali. Pokud to pro nás půjde dobře, tak můžeme být pátí. Budu se také snažit vytěžit něco z aktuální situace. Miluju tuto rally a už se na ní těším." Francois Delecour jel naposledy celou sezonu ve WRC v roce 2002, okolo rallysportu se ale pohybuje stále.
Francois je stále fit, tato fotka pochází z kraje letošního roku
V minulých dvou letech tento Francouz vyhrál národní šampionát v Rumunsku. Párkrát se také objevil v ME. Každopádně do Rally Monte Carla odstartuje už po sedmnácté! V roce 1994 na jihu Francie triumfoval za volantem Fordu Escort RS Cosworth. Zkraje ledna je naplánován test Fiesty RS WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.