Vítěz Peugeot 208 Rally Cupu, Kevin Abbring, získal za odměnu od Peugeot Sportu program pro sezonu 2014. Příští rok se objeví za volantem 208 T16 ve vybraných podnicích ERC.
Kevin Abbring bojoval s Andreasem Mikkelsenem o pozici třetího jezdce Volkswagenu v MS. To mu nevyšlo, a tak spojil sezonu 2013 s Peugeot 208 Cupem. Ve skutečnosti měl však napilno, protože mimo straty ve Francii se připojil k triu testovacích jezdců Hyundaie - Bryanu Bouffierovi, Juhu Hänninenovi a Chrisi Atkinsonovi.
"Po čtvrté soutěži ve Francii jsem byl kontaktovaný Alainem Penassem. Od té doby jsem toho s i20 WRC již hodně natestoval, včetně nedávného testu výdrže. Zkušenosti za volantem WRC jsou velmi důležité. Měl jsem možnost ukázat, čeho jsem schopný," říká Abbring. S touto překvapivou informací přišel serve 'Autonews Magazine'.
Kevin Abbring odstartoval do několika soutěží MS v rámci přípravného roku VW s Fabii S2000, o testech Pola R WRC se stejně jako o testech i20 WRC však nemluvilo
Holanďan tak opět prokázal diskrétnost vůči svému zaměstnavateli. Už v dobách vývoje Pola R WRC se o jeho angažmá u Volkswagenu nemluvilo a ani on ho sám nezmiňoval. Přitom o zbývajících třech testovacích pilotech Hyundaie se hovořilo veřejně dost často.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.