Vítěz Peugeot 208 Rally Cupu, Kevin Abbring, získal za odměnu od Peugeot Sportu program pro sezonu 2014. Příští rok se objeví za volantem 208 T16 ve vybraných podnicích ERC.
Kevin Abbring bojoval s Andreasem Mikkelsenem o pozici třetího jezdce Volkswagenu v MS. To mu nevyšlo, a tak spojil sezonu 2013 s Peugeot 208 Cupem. Ve skutečnosti měl však napilno, protože mimo straty ve Francii se připojil k triu testovacích jezdců Hyundaie - Bryanu Bouffierovi, Juhu Hänninenovi a Chrisi Atkinsonovi.
"Po čtvrté soutěži ve Francii jsem byl kontaktovaný Alainem Penassem. Od té doby jsem toho s i20 WRC již hodně natestoval, včetně nedávného testu výdrže. Zkušenosti za volantem WRC jsou velmi důležité. Měl jsem možnost ukázat, čeho jsem schopný," říká Abbring. S touto překvapivou informací přišel serve 'Autonews Magazine'.
Kevin Abbring odstartoval do několika soutěží MS v rámci přípravného roku VW s Fabii S2000, o testech Pola R WRC se stejně jako o testech i20 WRC však nemluvilo
Holanďan tak opět prokázal diskrétnost vůči svému zaměstnavateli. Už v dobách vývoje Pola R WRC se o jeho angažmá u Volkswagenu nemluvilo a ani on ho sám nezmiňoval. Přitom o zbývajících třech testovacích pilotech Hyundaie se hovořilo veřejně dost často.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?