Vítěz Peugeot 208 Rally Cupu, Kevin Abbring, získal za odměnu od Peugeot Sportu program pro sezonu 2014. Příští rok se objeví za volantem 208 T16 ve vybraných podnicích ERC.
Kevin Abbring bojoval s Andreasem Mikkelsenem o pozici třetího jezdce Volkswagenu v MS. To mu nevyšlo, a tak spojil sezonu 2013 s Peugeot 208 Cupem. Ve skutečnosti měl však napilno, protože mimo straty ve Francii se připojil k triu testovacích jezdců Hyundaie - Bryanu Bouffierovi, Juhu Hänninenovi a Chrisi Atkinsonovi.
"Po čtvrté soutěži ve Francii jsem byl kontaktovaný Alainem Penassem. Od té doby jsem toho s i20 WRC již hodně natestoval, včetně nedávného testu výdrže. Zkušenosti za volantem WRC jsou velmi důležité. Měl jsem možnost ukázat, čeho jsem schopný," říká Abbring. S touto překvapivou informací přišel serve 'Autonews Magazine'.
Kevin Abbring odstartoval do několika soutěží MS v rámci přípravného roku VW s Fabii S2000, o testech Pola R WRC se stejně jako o testech i20 WRC však nemluvilo
Holanďan tak opět prokázal diskrétnost vůči svému zaměstnavateli. Už v dobách vývoje Pola R WRC se o jeho angažmá u Volkswagenu nemluvilo a ani on ho sám nezmiňoval. Přitom o zbývajících třech testovacích pilotech Hyundaie se hovořilo veřejně dost často.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?