Peugeot Sport se přihlásil do nového FIA European Rally Championship Manufacturers Cupu. Tuto kategorii však ještě musí schválit World Motor Sports Council na jednání 5. prosince.
Zástupce Peugeotu v kategorii R5, Peugeot 208 T16, by měl být homologován k 1. březnu. Peugeot pak do soutěží ME hodlá nasadit jezdec Kevina Abbringa a Craiga Breena. Sportovní ředitel Peugeotu, Bruno Famin, je navíc rád, protože homologace umožní starty dalších jezdců s 208 R2 v novém ERC Junior Championship.
Pro stránky ME Bruno řekl: "Manufacturers Cup v ERC nám dává dvě možnosti a my jsme velmi rádi, že opět existuje. Zaprvé nám to ukáže, jak moc dobré, snad, bude 208 T16 a doufáme, že v ERC během roku budeme mít hodně aut. Druhou příležitostí je, že to umožní našim zákazníkům získávat body do Junior Championshipu s našimi 208 R2. Mnoho mladých jezdců navíc v těchto autech může zazářit během soutěží ME a díky pokrytí Eurosportu je to skvělá platforma."
Famin také potvrdil, že na vybraných soutěžích ME bychom měli vídat Peugeot Rally Academy, které budou jezdci jezdit s 208 R2.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?