Peugeot Sport se přihlásil do nového FIA European Rally Championship Manufacturers Cupu. Tuto kategorii však ještě musí schválit World Motor Sports Council na jednání 5. prosince.
Zástupce Peugeotu v kategorii R5, Peugeot 208 T16, by měl být homologován k 1. březnu. Peugeot pak do soutěží ME hodlá nasadit jezdec Kevina Abbringa a Craiga Breena. Sportovní ředitel Peugeotu, Bruno Famin, je navíc rád, protože homologace umožní starty dalších jezdců s 208 R2 v novém ERC Junior Championship.
Pro stránky ME Bruno řekl: "Manufacturers Cup v ERC nám dává dvě možnosti a my jsme velmi rádi, že opět existuje. Zaprvé nám to ukáže, jak moc dobré, snad, bude 208 T16 a doufáme, že v ERC během roku budeme mít hodně aut. Druhou příležitostí je, že to umožní našim zákazníkům získávat body do Junior Championshipu s našimi 208 R2. Mnoho mladých jezdců navíc v těchto autech může zazářit během soutěží ME a díky pokrytí Eurosportu je to skvělá platforma."
Famin také potvrdil, že na vybraných soutěžích ME bychom měli vídat Peugeot Rally Academy, které budou jezdci jezdit s 208 R2.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?