Plánované změny ve startovním pořadí v jednotlivých etapách se setkaly s nesouhlasem ze strany výrobců. Ve Velké Británii vystoupili zástupci značek s jednotným návrhem, který ovšem není znám.
Plán promotéra je jasný - chce více napětí a drama, aby se celkový produkt stal atraktivnějším. Toho má být dosaženo změnou ve startovním pořadí. V budoucnu by se neměla jezdit žádná kvalifikace, ale do prvního a druhého dne by se mělo vyrážet podle pořadí MS. V posledním dni by se startovní pořadí otočilo podle průběžných výsledků soutěže.
Týmům se ale tyto změny nelíbí. Obávají se návratu taktizování: "Naše jezdce platíme za to, aby jezdili co možná nejrychleji. Ne za to, aby zpomalovali na konci dne!" V předvečer Rally GB tedy vystoupili zástupci zúčastněných značek jednotně před média.
"Dnes jsme měli velmi dobré jednání. Náš návrh jsme předložili promotérovi a je fair mu nechat čas na prostudování," komentoval situaci Malcolm Wilson, šéf M-Sportu. To šéf Volkswagenu, Jost Capito, vysvětlil, proč opustil poslední jednání komise MS: "Je hodně bodů, které nebyly vysvětleny. Nevěděli jsem tedy, o čem vlastně hlasuji, proto jsem odešel."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?