Plánované změny ve startovním pořadí v jednotlivých etapách se setkaly s nesouhlasem ze strany výrobců. Ve Velké Británii vystoupili zástupci značek s jednotným návrhem, který ovšem není znám.
Plán promotéra je jasný - chce více napětí a drama, aby se celkový produkt stal atraktivnějším. Toho má být dosaženo změnou ve startovním pořadí. V budoucnu by se neměla jezdit žádná kvalifikace, ale do prvního a druhého dne by se mělo vyrážet podle pořadí MS. V posledním dni by se startovní pořadí otočilo podle průběžných výsledků soutěže.
Týmům se ale tyto změny nelíbí. Obávají se návratu taktizování: "Naše jezdce platíme za to, aby jezdili co možná nejrychleji. Ne za to, aby zpomalovali na konci dne!" V předvečer Rally GB tedy vystoupili zástupci zúčastněných značek jednotně před média.
"Dnes jsme měli velmi dobré jednání. Náš návrh jsme předložili promotérovi a je fair mu nechat čas na prostudování," komentoval situaci Malcolm Wilson, šéf M-Sportu. To šéf Volkswagenu, Jost Capito, vysvětlil, proč opustil poslední jednání komise MS: "Je hodně bodů, které nebyly vysvětleny. Nevěděli jsem tedy, o čem vlastně hlasuji, proto jsem odešel."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?