Nasser Al-Attiyah bude muset vynechat víkendovou Rally Wales GB. Katařan se nemůže soutěže zúčastnit ze zdravotních důvodů.
Důvodem mají být zdravotní problémy, které se váží s nehodou na Rally Catalunya. Vyrojily se už ovšem i spekulace, že se měl Nasser zranit o uplynulém víkendu, kdy byl na Floridě v Key West. Tam se účastnil závodů Super Boat World Championships, ovšem ty jsou nepodložené.
V oficiálním prohlášení M-Sportu stojí: "M-Sport oznamuje, že posádka Qatar World Rally Teamu, Nasser Al-Attiyah a Giovanni Bernacchini, nepojedou Rally Wales GB. V plánu byl pochopitelně start za volantem vozu Ford Fiesta RS WRC.
Katařan měl v Katalánsku nehodu v poměrně vysoké rychlosti, kdy nezvládl v rychlé pravé zatáčce svůj vůz. Na radu lékařů se rozhodl o tomto víkendu nestartovat. M-Sport přeje Nasseru Al-Attiyahovi brzké uzdravení a těší se na další společné soutěže v blízké budoucnosti."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?