Zatímco Nasser Al-Attiyah a Katar se doposud konkrétně nevyjádřili k příští sezoně, ve vedlejším emirátu je WRC žhavé téma. Dokonce se pořád mluví o soutěži v Abu Dhabi.
I když se nepodařilo získat ani jeden z titulů, přesto probíhá partnerství s Citroënem "velmi dobře." Alespoň to zdůraznil Khalid Al-Quassimi v rámci Rally Catalunya: "Se spoluprácí s Citroën Racingem jsme spokojeni a rádi bychom v ní pokračovali."
Patron týmu z Abu Dhabi ale ví, že před novou sezonou musí v týmu proběhnout určité změny - hlavně v jezdecké sestavě: "Musíme nalézt nejlepší řešení pro všechny strany. Momentálně probíhají velké diskuse ohledně jezdců. Ale trh je hodně omezený, pokud jde o opravdu skvělé piloty. Je možné, že se až do Walesu nerozhodneme."
Sám Al-Quassimi příští rok vyrazí jen do několika soutěží WRC, bude se totiž koncentrovat na starty v Middle East Championship: "Rád bych zde pokračoval s DS3 RRC. To auto je více podobné WRC než R5," říká jezdec, který se stará o podporu Abu Dhabi ve světě motorsportu. Tuto podporu hodlá dokonce rozšířit: "Jsem zastoupeni ve WRC, MERC, máme juniorský program a jsme také na okruzích. Ještě se chceme dostat do Le Mans."
Soutěž WRC v Abu Dhabi stále Al-Quassimimu leží v hlavě: "Není to náš hlavní cíl. Je to v pozadí, ale není to vyloučeno. Musíme být realisté, než můžete uspořádat soutěž WRC, musíte před tím zorganizovat několik menších soutěží."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.