Katařan Nasser Al-Attiyah vytáhl v předvečer Španělské Rally eso z rukávu. Dosavadní podporovatel Thierryho Neuvilla o budoucnosti svého chráněnce nic konkrétního neví, o jednáních s Hyundaiem slyšel a on sám chce případně podporovat dalšího talentovaného jezdce.
Jakmile se v tiskovém středisku ve Španělsku rozšířila zpráva, že Katařana nějak moc nevzrušuje případný přestup Thierryho Neuvilla k Hyundaii, tak se na něj seběhli snad všichni přítomní novináři. Nasser přes všechen shon podával trpělivě informace.
"Ano, i já jsem slyšel o tom, že měl Thierry Neuville podepsat u Hyundaie. Byla by to škoda, protože jsme spolu letos u M-Sportu slavili skvělé úspěchy a já doufám, že zde ve Španělsku bude moci získat svoje první vítězství," řekl Nasser Al-Attiyah. I když nebude moci svého chráněnce udržet u M-Sportu, tak týmu kolem Malcolma Wilsona hodlá zůstat věrný a nadále investovat do nového talentu.
"Auto je konkurenceschopné a tým je skvělý. I v příštím roce chci nadále spolupracovat s Malcolmem Wilsonem a můžeme opět nabídnout šanci nějakému mladému jezdci. Stejně jako Neuville by v budoucnu s naší podporou mohl jet i Hayden Paddon nebo Elfyn Evans."
41letý Al-Attiyah má jasnou představu: "Plánem by bylo tým zmenšit." S podporou milionů z Kataru by tak tým mohl připravovat tři auta. Samotný Nasser by se měl objevit na startu pěti až šesti soutěžích a jeho auto by mohlo sdílet několik dalších pilotů. Kromě mladíků by Nasser rád u týmu viděl i zkušeného jezdce. V úvahu připadají Mads Ostberg, ale vyloučen není ani návrat Mikka Hirvonena.
Vše ale bude záležet na Thierrym Neuvillovi a jeho rozhodnutí. Belgičan k tomu s úsměvem dodal: "Citroën už není tématem. Ale mám od M-Sportu i od Hyundaie dobré nabídky a ještě jsem nic nepodepsal. Rozhodnu se po Španělské Rally, ale ještě v říjnu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.