M-Sport s podporou Kataru příští rok i bez Neuvilla

Al-Attiyah, Nasser
Al-Attiyah, Nasser, foto: www.worldrallypics.com
iM2 24. října 2013 23:30
Sdílej:

Katařan Nasser Al-Attiyah vytáhl v předvečer Španělské Rally eso z rukávu. Dosavadní podporovatel Thierryho Neuvilla o budoucnosti svého chráněnce nic konkrétního neví, o jednáních s Hyundaiem slyšel a on sám chce případně podporovat dalšího talentovaného jezdce.

Jakmile se v tiskovém středisku ve Španělsku rozšířila zpráva, že Katařana nějak moc nevzrušuje případný přestup Thierryho Neuvilla k Hyundaii, tak se na něj seběhli snad všichni přítomní novináři. Nasser přes všechen shon podával trpělivě informace. 

"Ano, i já jsem slyšel o tom, že měl Thierry Neuville podepsat u Hyundaie. Byla by to škoda, protože jsme spolu letos u M-Sportu slavili skvělé úspěchy a já doufám, že zde ve Španělsku bude moci získat svoje první vítězství," řekl Nasser Al-Attiyah. I když nebude moci svého chráněnce udržet u M-Sportu, tak týmu kolem Malcolma Wilsona hodlá zůstat věrný a nadále investovat do nového talentu.

"Auto je konkurenceschopné a tým je skvělý. I v příštím roce chci nadále spolupracovat s Malcolmem Wilsonem a můžeme opět nabídnout šanci nějakému mladému jezdci. Stejně jako Neuville by v budoucnu s naší podporou mohl jet i Hayden Paddon nebo Elfyn Evans."

41letý Al-Attiyah má jasnou představu: "Plánem by bylo tým zmenšit." S podporou milionů z Kataru by tak tým mohl připravovat tři auta. Samotný Nasser by se měl objevit na startu pěti až šesti soutěžích a jeho auto by mohlo sdílet několik dalších pilotů. Kromě mladíků by Nasser rád u týmu viděl i zkušeného jezdce. V úvahu připadají Mads Ostberg, ale vyloučen není ani návrat Mikka Hirvonena. 

Vše ale bude záležet na Thierrym Neuvillovi a jeho rozhodnutí. Belgičan k tomu s úsměvem dodal: "Citroën už není tématem. Ale mám od M-Sportu i od Hyundaie dobré nabídky a ještě jsem nic nepodepsal. Rozhodnu se po Španělské Rally, ale ještě v říjnu." 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.