Hyundai Australia podepsal s Chrisem Atkinsonem jako ambasadorem značky. Samotný jezdec by se rád v roce 2014 vrátil do MS s továrním vozem korejské značky.
Chris Atkinson je v současnosti členem testovacího týmu Hyundaie. O jezdecké sestavě se tým zatím nerozhodl a podle předpokladů nepadne rozhodnutí dříve než koncem října. Pro Hyundai jako značku je australský trh velmi důležitý, svědčí o tom například fakt, že jejich zdejší prodeje převyšují projedeje Fordu.
Bill Thomas, šéf australského zastoupení, chápe, že i přes velký zájem importéra vidět Atkinsona v sedačce tovární i20 WRC, není rozhodnutí o jezdeckém složení jejich věcí: "Za program ve WRC odpovídá značka samotná, díky tomu se Hyundai může posunout více ke sportovní image. Pro nás by bylo nesmírně cenné mít v tomto programu australského jezdce.
Ale na druhou stranu musím říci, že [od příštího roku] neočekáváme mnoho. Chápeme, že rozhodnutí [jakého pilota zvolit] není na našich bedrech. Chris by ale pracoval velmi tvrdě, pokud by se mu to povedlo."
Pomůže Atkinsonovi podpora z Austrálie a důležitost australského trhu k místu v továrním týmu?
Bývalý tovární jezdec Subaru k tomu dodává: "Je skvělé být podporován Hyundaiem Australie stejně jako Hyundaiem obecně. Pochopitelně chci jezdit příští rok, ale teď musíme jen čekat na to, jak to dopadne."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?