Hyundai Australia podepsal s Chrisem Atkinsonem jako ambasadorem značky. Samotný jezdec by se rád v roce 2014 vrátil do MS s továrním vozem korejské značky.
Chris Atkinson je v současnosti členem testovacího týmu Hyundaie. O jezdecké sestavě se tým zatím nerozhodl a podle předpokladů nepadne rozhodnutí dříve než koncem října. Pro Hyundai jako značku je australský trh velmi důležitý, svědčí o tom například fakt, že jejich zdejší prodeje převyšují projedeje Fordu.
Bill Thomas, šéf australského zastoupení, chápe, že i přes velký zájem importéra vidět Atkinsona v sedačce tovární i20 WRC, není rozhodnutí o jezdeckém složení jejich věcí: "Za program ve WRC odpovídá značka samotná, díky tomu se Hyundai může posunout více ke sportovní image. Pro nás by bylo nesmírně cenné mít v tomto programu australského jezdce.
Ale na druhou stranu musím říci, že [od příštího roku] neočekáváme mnoho. Chápeme, že rozhodnutí [jakého pilota zvolit] není na našich bedrech. Chris by ale pracoval velmi tvrdě, pokud by se mu to povedlo."
Pomůže Atkinsonovi podpora z Austrálie a důležitost australského trhu k místu v továrním týmu?
Bývalý tovární jezdec Subaru k tomu dodává: "Je skvělé být podporován Hyundaiem Australie stejně jako Hyundaiem obecně. Pochopitelně chci jezdit příští rok, ale teď musíme jen čekat na to, jak to dopadne."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?