Hyundai Australia podepsal s Chrisem Atkinsonem jako ambasadorem značky. Samotný jezdec by se rád v roce 2014 vrátil do MS s továrním vozem korejské značky.
Chris Atkinson je v současnosti členem testovacího týmu Hyundaie. O jezdecké sestavě se tým zatím nerozhodl a podle předpokladů nepadne rozhodnutí dříve než koncem října. Pro Hyundai jako značku je australský trh velmi důležitý, svědčí o tom například fakt, že jejich zdejší prodeje převyšují projedeje Fordu.
Bill Thomas, šéf australského zastoupení, chápe, že i přes velký zájem importéra vidět Atkinsona v sedačce tovární i20 WRC, není rozhodnutí o jezdeckém složení jejich věcí: "Za program ve WRC odpovídá značka samotná, díky tomu se Hyundai může posunout více ke sportovní image. Pro nás by bylo nesmírně cenné mít v tomto programu australského jezdce.
Ale na druhou stranu musím říci, že [od příštího roku] neočekáváme mnoho. Chápeme, že rozhodnutí [jakého pilota zvolit] není na našich bedrech. Chris by ale pracoval velmi tvrdě, pokud by se mu to povedlo."
Pomůže Atkinsonovi podpora z Austrálie a důležitost australského trhu k místu v továrním týmu?
Bývalý tovární jezdec Subaru k tomu dodává: "Je skvělé být podporován Hyundaiem Australie stejně jako Hyundaiem obecně. Pochopitelně chci jezdit příští rok, ale teď musíme jen čekat na to, jak to dopadne."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?